Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2011
    Locatie
    ameland
    Berichten
    155

    Standaard ervaringen Recording King

    Hallo gitaarnetters,

    Toeval bestaat.....gisteren zeg ik tegen mijn vrouw; Ik ga sparen voor een nieuwe akoestische gitaar....
    ik had namelijk zitten kwijlen bij een youtubefilmpje waarin een RK ros616 wodt bespeeld. Mahonie 000 12 fret. acute GAS aanval.
    10 minuten later, ik sta in de keuken, vrouw boven, kind bij de TV, BOEM! enorme klap, dondert mijn ouwe trouwe Maxwin van de muur. zomaar, spontaan. Bovenblad los van de achterkant, balkje ligt er los in....
    K*T die krijg ik nooit meer goed...dat wordt dus serieus en versneld sparen.
    Maar nu...twijfel ik tussen een Recording King ROS616 en een ROS627...
    iemand ervaring? zijn er nog andere merken die ik in overweging moet nemen?

    Groet, John

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    t zijn allebei erg leuk gitaartjes, maar wel 2 hele verschillende beestjes, denk dat je dat zelf moet bepalen.. Ik heb ervaring met de 626 en die zal qua bespeelbaarheid hetzelfde zijn als de 627 en dat is in mijn ogen meer dan prima!

    Art & Lutherie AMI, Eastman E10P/E20P, al zijn die laatste wel een stuk duurder, maar echt kanonnen voor het formaat..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 maart 2011
    Locatie
    ameland
    Berichten
    155

    Standaard

    als ik de recensies op youtube en fora mag geloven zijn deze gitaren erg goed voor de prijs die je er voor betaalt....
    ik vind de klank van die mahonie erg mooi, maar de looks? weet ik nog niet

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top