Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Riny,
    Zou jij reageren op een ad als er stond : het was de minst klinkende , maar ik moet er vanaf voor de hoofdprijs?
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargerrit Bekijk bericht
    hoe zit het met de waardevastheid van Taylors?
    Gibsons (ook gebruikt) worden alleen maar duurder, ik geloof niet dat dat ook voor Taylors geldt......
    Gibson bestaat al sinds het jaar kruik, Taylor pas sinds 1974. Simpelweg niet genoeg tijd om ook maar iets van een cultstatus op te bouwen. Vraag dat nog maar eens in 2074..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaargerrit Bekijk bericht
    het valt me op dat er de laatste tijd veel Taylors worden aangeboden.
    zouden die toch niet bevallen?
    Dat laatste kan ik me inderdaad heel goed voorstellen.
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eko Bekijk bericht
    Riny,
    Zou jij reageren op een ad als er stond : het was de minst klinkende , maar ik moet er vanaf voor de hoofdprijs?
    Ik reageer helemaal niet op advertenties, A: het is allemaal te ver weg en B: ik ga liever om een nieuwe i.v.b. garantie en om dicht bij huis terug te kunnen gaan naar de verkoper/dealer.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riny Bekijk bericht
    Ik reageer helemaal niet op advertenties, A: het is allemaal te ver weg en B: ik ga liever om een nieuwe i.v.b. garantie en om dicht bij huis terug te kunnen gaan naar de verkoper/dealer.
    Akoestische gitaar? Garantie? Ze gaan niet stuk, tenzij ze mishandeld zijn, of te lang onder slechte omstandigheden zijn bewaard. Dat zie je écht wel als je m koopt. Ik ben zelf juist een voorstander van tweedehands kopen, en raad het tevens al mijn gitaarstudenten aan.
    Je hebt voor veel minder geld een veel beter instrument!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riny Bekijk bericht
    Wat ik niet snap en nooit zal begrijpen is, de verkopers geven aan de beste gitaar (Taylor) aan te bieden, waarom doen ze haar dan weg?
    Heb diverse gitaren staan en hangen en deze bevallen mij allemaal uitstekend dus ik DOE ze niet in de verkoop.
    Zou ik oog hebben voor een ander merk/type, dan wordt deze er gewoon bijgekocht.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Venlonaer Bekijk bericht
    Gezien ik binnen de doelgroep val

    De Taylor bevalt zeker wel, t'is alleen dat ik geld nodig heb om een andere hobby te bekostigen...
    Je antwoord.
    Gibson, what else...?

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riny Bekijk bericht
    Wat ik niet snap en nooit zal begrijpen is, de verkopers geven aan de beste gitaar (Taylor) aan te bieden, waarom doen ze haar dan weg?
    Heb diverse gitaren staan en hangen en deze bevallen mij allemaal uitstekend dus ik DOE ze niet in de verkoop.
    Zou ik oog hebben voor een ander merk/type, dan wordt deze er gewoon bijgekocht.
    Misschien vanwege ruimte of financieën of misschien willen ze een nog mooiere / betere. Ik heb zelf ook een aardige verzameling maar op een gegeven moment dan denk of wil ik weer iets anders en dat hoeft niet perse een ander merk te zijn.


    Als jij een andere auto koopt hou je dan ook altijd de oude er bij, want je vond hem toch zo goed. weet wel geen vergelijk maar zo heeft ieder zijn of haar redenen en wat een ander daar van vind is totaal onbelangrijk.

    En natuurlijk geeft de verkoper aan dat hij het beste model verkoopt hij kan moeilijk zeggen het is beter dat je hem niet koopt want het geluid is brak en de bespeelbaarheid pet. en dat vond ie waarschijnlijk totdat ie een nog mooiere betere tegen kwam.

    Daarom zijn er ook zoveel echtscheidingen. op het moment van aanschaf (Ja zeggen) was je er van overtuigd dat het een goede beslissing/keus was. en een tijdje later vind je de buurvrouw of buurman toch nog leuker,

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 september 2002
    Locatie
    Ouddorp aan Zee
    Berichten
    804

    Standaard

    De bijnaam in Amerika voor Taylors in het algemeen: The hi-hat with strings!

    In goed Nederlands: Een Taylor klinkt als een klinische ei-snijder!

    Geen wonder dat men er af wil.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht
    De bijnaam in Amerika voor Taylors in het algemeen: The hi-hat with strings!

    In goed Nederlands: Een Taylor klinkt als een klinische ei-snijder!

    Geen wonder dat men er af wil.
    Dat hoor je toch ook op het moment dat je haar koopt O ja da's waar ook, het verhaal dat een gitaar altijd na verloop van tijd beter gaat klinken... helaas is dat geen garantie
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top