Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1

    Standaard veel Taylors te koop?

    het valt me op dat er de laatste tijd veel Taylors worden aangeboden.
    zouden die toch niet bevallen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Denk dat het ook een stukje marktwerking is misschien. Er worden volgens mij relatief veel nieuwe Taylors verkocht, dus zal het aandeel op de tweedehandsmarkt ook hoger zijn....
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  3. #3

    Standaard

    het valt me vooral op dat ze allemaal zo jong zijn........maar men is ze kennelijk snel zat.

  4. #4

    Standaard

    Wat mij opvalt als ik op marktplaats zoek is dat het voornamelijk professionele winkels zijn die met Taylors adverteren. Vind ik eigenlijk niet kunnen.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  5. #5

    Standaard

    Er staan ook veel Fenders te koop... ;-)

    Het marktaandeel Taylor is ondertussen zo groot geworden...
    Een groot deel van de verkoop zal te maken hebben met wss een Upgrade naar een beter /duurder model.
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mountainman Bekijk bericht
    Wat mij opvalt als ik op marktplaats zoek is dat het voornamelijk professionele winkels zijn die met Taylors adverteren. Vind ik eigenlijk niet kunnen.
    Geheel mee eens! Die professionele winkels bevuilen marktplaats. Voor mijn gevoel is markplaats daar niet voor bedoeld. Maar kennelijk denkt markplaats daar zelf anders over want ze kijken toch alleen naar de inkomsten natuurlijk.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 oktober 2009
    Locatie
    In 't zuiden
    Berichten
    1.592

    Standaard

    Gezien ik binnen de doelgroep val

    De Taylor bevalt zeker wel, t'is alleen dat ik geld nodig heb om een andere hobby te bekostigen...
    Gibson, what else...?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Mijn GS-4 gaat nooit weg...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  9. #9

    Standaard

    hoe zit het met de waardevastheid van Taylors?
    Gibsons (ook gebruikt) worden alleen maar duurder, ik geloof niet dat dat ook voor Taylors geldt......

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Wat ik niet snap en nooit zal begrijpen is, de verkopers geven aan de beste gitaar (Taylor) aan te bieden, waarom doen ze haar dan weg?
    Heb diverse gitaren staan en hangen en deze bevallen mij allemaal uitstekend dus ik DOE ze niet in de verkoop.
    Zou ik oog hebben voor een ander merk/type, dan wordt deze er gewoon bijgekocht.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top