Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18
  1. #11

    Standaard

    Toch is dat mijn punt. Of je 20 bent of 25 maakt natuurlijk voor de gedachte erachter geen barst uit.
    Wat daarin telt is dat een mooie (kleine stapjes) ontwikkeling een pracht doel is om naar te streven.

    Perfectie op zo'n moment leidt tot pure verveling en drijft je in de armen hete auto's, snelle vrouwen en veel risicovolle seks en substanties.

    Geeft niks allemaal als je zo snel mogelijk aansluiting wilt bij The Class of 27. Maar als je nog iets langer van leven, gitaar en warmbloedige mevrouwen wilt genieten. Of meneren. Al naar gelang je smaak.
    Kies maar. Of kies niet. En doe het allemaal.
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12

    Standaard

    Lekker gespeeld! Back to the eighties met Van Halen en andere gitaargoden zoals ze zichzelf destijds noemden. Ik ben inmiddels een te 'ouwe lul' om nog een gitaargod te worden, maar jij hebt de tijd nog dus benut deze dan ook goed

  3. #13

    Standaard

    Op jouw leeftijd dit flikken? Het is nog maar een begin.
    Go Go Go!
    Toch is dat mijn punt. Of je 20 bent of 25 maakt natuurlijk voor de gedachte erachter geen barst uit.
    ff off topic

    sjaak je bent af en toe niet echt en echt niet te volgen

    waarom ik niks gepost had is simpel
    ik begrijp dit soort muziek niet zo goed en wat hoorde stond er al
    dus..................

    maar Michael je kan spelen als....nou gewoon erg goed

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    ff off topic

    sjaak je bent af en toe niet echt en echt niet te volgen

    waarom ik niks gepost had is simpel
    ik begrijp dit soort muziek niet zo goed en wat hoorde stond er al
    dus..................

    maar Michael je kan spelen als....nou gewoon erg goed
    Ja maar, het is ook geen dis aan jouw adres.
    Je vraagt aan M. hoe oud ie is en hij zegt (uit mij hoofd) 25.

    En er is hier en daar wat aan reacties dat dit nog niet perfect is, en dat dat niet perfect.
    En ik reageer op een aantal reacties in het algemeen. Ik quote niemand, maar geef als mijn persoonlijke opvatting, dat je met kleine stapjes ontwikkelen doorgaans tot beter beklijven van het geleerde materiaal is. Eigenlijk gewoon een stukje aan het adres van M.

    Plus, dat je vanaf de hoogste top alleen maar naar beneden kunt.

    Ik vind niks zo vreselijke als perfectie. Zeker op M's leeftijd.
    Dat ik lastig te volgen ben is omdat ik genie ben.

    Daarom heb ik subsidie aangevraagd. Een genie in levende lijve? Dat gebeurt niet alle dagen.

    Jannnus, je maakt scherpe opservaties. En ik lees je bijdragen tegenwoordig met plezier. Niet teveel achter alles zoeken hoor!
    Sommige dingen zijn simpeler dan je denkt....
    Vriendelijke groet< Gus

  5. #15

    Standaard

    ok sjaak

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Jannus is de sjaak...... Jawel....


    Moe nie gekker worre.....
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  7. #17

    Standaard

    Dat wordt ook niet gekker.
    Mijn mening is, dat mij vaak de kleine imperfecties meer doen dan de perfectie.

    Perfectie is aalglad. En ik voel me daarbij altijd of ik naar een kunstje sta te kijken. En in no time verveeld.

    En is het nog wel leuk als je het instrument en je muziek zo totaal beheerst, dat alle avontuur en alle zoektocht eruit verdwenen is?
    Het verschil tussen de pianist en de pianola. De mooiste bloemetjes groeien aan de rand van de afgrond. Moet die afgrond er wel zijn natuurlijk.

    That's all. Ik wens TS zeker geen perfectie toe. En al helemaal niet op jonge leeftijd.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #18

    Standaard

    Bedankt allemaal voor de reacties. Ik steef naar perfectie (sorry Sjaak) maar in die snelle riedeltjes is dat gewoon erg moeilijk. Ik bekijk veel op youtube en zie dat veel is bewerkt. Dat vind ik jammer.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top