Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 18 van 18

Discussie: PP bassie

  1. #11

    Standaard

    Holy dingest, wat een pracht stuk werk heb je daarvan gemaakt.
    Als dit de foto is van the real thing, en dus niet opgepoetst, dan durf ik toch wel te denken dat dit het mooiste is dat ik ooit heb gezien. Danella-wise.

    De mijne, qua nederigheid compleet in lijn met de Danelectro gedachte, een Koreaan, maar speelt en klinkt heerlijk.



    Leuk dat je m hebt gepost!
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #12

    Standaard

    thanks!
    Is ook echt een hele trouwe fijnert. en volledig omgebouwd. De foto is de mijne, zo is hij nu, wel met wat beschadigingen....

  3. #13

    Standaard

    Ik vind die blauwe ook erg mooi, zo heb ik er zelf ook een gehad.

    Vwb de Triplaat, naast TecAmp bouwen wij ook gitaarversterkers, THC-Amps (helemaal vergeten te vertellen..) en ook hier krijgen we de vraag over de triplaat. Hier werken we met een octaver om voor de gitarist ook het gemis van de amp te kunnen voelen.

  4. #14

    Post

    Leuke NAMM Show Anaheim TecAmp stand...







    Laatst gewijzigd door pepe1001; 28 januari 2015 om 22:15

  5. #15

    Standaard

    Ik heb nog een vintage Tech, oude tecamp, kan ik die inruilen voor een nieuwe.
    Er zijn nogal wat dingetjes mee en ik reken op de garantie

    Heb ook een tech cabinet gehad, 4x12 met 2 schuin gezet waardoor de kast toch mooi compact bleef, spijt dat ik die weg heb gedaan.
    Mooi spul dat tecamp, misschien toch maar eens kijken of ze een 2x12 hebben.

    Nog een gratis tip, het concept van het pleasureboard moet toch ook bruikbaar zijn voor digitale drumkits.

  6. #16

    Standaard

    Leuk Tech! ja das oud, wat voor een problemen heb je dan? (mag ook evt in pm als je dit liever hebt.)
    Onlangs ook een nieuwe set met speakers vervangen van een van de allereerste Tech's ooit, Thomas kon niet eens de serienummers herinneren. Nieuwe speakers erin en deze man kan weer 28 jaar er tegenaan!


    Digitale drumkits zijn zeker toepasbaar met de PB!

    S212 is erg aan te raden of de M212.
    http://www.tecamp.nl/content/cms/s212
    http://www.tecamp.nl/content/cms/m212

  7. #17

    Standaard

    Nee was meer een geintje, de vorige eigenaar heb er behoorlijk wat aan verkloot.
    Wat zaken los gehaald en omgelegd, geen idee waarom maar beter is het er niet van geworden.

    Poeh mooi spul hoor die 212's, nog ff door sparen.

  8. #18

    Standaard

    De SuperCab komt eraan, 1x10"+1x12"
    3 tweeters, BOEM

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top