Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Volgens mij was dat met betrekking tot de bekleding en de speakers -no joke-
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Los van dat ik bovenstaand verhaal als pure verkoopprietpraat beschouw* (en die versterkers in de EU alvast niet verkocht mogen worden).

    En? Hoe klonk het?
    Al die oude Fenders met hun sublieme klank hebben 40+ jaar veroudering achter de rug. Dat gaat zeker invloed op de klank hebben. En dan heb ik het heftige vermoeden dat je, als het al echt zou lukken om al die fabrikanten die onderdelen te laten maken, een versterker krijgt die veel meer zal klinken als een huidige reissue dan als een originele.


    * Ik heb in een eerdere baan best een dito hoeveelheid tijd doorgebracht met het verkrijgen van "originele" componenten of, als dat echt niet haalbaar was, gedetailleerde specs van die componenten voor gefundeerde equivalentieverklaringen naar huidig spul. Als je een fabrikant al aan het reageren kreeg (OnSemi (vormalig Motorola) en Epcos waren exemplarisch prettig, de meesten reageerden niet) was de reactie meestal hetzelfde: Info (na x overnames al lang) niet meer beschikbaar. Als ik dat combineer met het bedrijf waar ik toen voor werkte, met spartaans geinventaristeerd een archief ter grootte van 2 sporthallen, zou ik soortgelijk hebben gereageerd. Als de info er al is is het monnikenwerk om ze te vinden, laat staan om er een productierun aan te knopen voor een bouwer van boetiekversterkers. De kosten halen bij verre de baten niet.
    Klopt wat D_H zegt, is verkoopspraat, heb pas een Victoria Bassman uitvoerig getest en echt eerlijk, een Fender Bassman RI klonk nog veel beter! Als ik ze allebei langs mijn Bandmaster Tweed RI zet dan is de keuze snel gemaakt!
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 september 2004
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
    2750 is veel te duur voor particuliere verkoop. Je mag mijn 66 hebben voor 2000. Extra Weber C10N speaker erbij, RCA blackplates en alle blue moldeds nog erin.

    De prijs in de VS plus 200,- verzendkosten en 18% BTW is de prijs hier. Geen enkele reden om daar van alles bovenop te gooien. Integendeel zelfs.
    Antoon , wanneer kan ik hem nu komen halen ?

    Thanks
    Fender Stratocaster '60 Relic -Fender Telecaster Closet Classic '60- Gibson R8
    Fender Blackface family

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top