Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Iemand bekend met de little martin?

    Hoi,

    Ik ben van plan om een nieuwe gitaar te kopen. Ik zit te twijfelen om de lx1e little martin te kopen, alleen vraag ik me af of dit wel een geschikte gitaar is. Ik speel nu op een spaanse gitaar die niet heel groot is, en op dit moment vind ik een iets kleinere gitaar fijner voelen dan een nomaal formaat (dit kan natuurlijk ook komen omdat ik dit gewend ben). Ik heb de lx1e in een winkel uitgeprobeerd en vond hem fijn spelen, alleen vraag ik me af of dit over een paar jaar nog steeds zo is (ook omdat ik dan wat langer ben) Heeft iemand ervaring met deze gitaar of misschien een betere gitaar?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Locatie
    Aalten
    Berichten
    123

    Standaard

    Stel je gewoon eerst even leuk voor, en denk logisch na in welk subforum dit hoort, er zijn trouwens al topics over dus de zoekknop zal ook wel helpen...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Da's ook niet aardig.. Niet iedereen is gelijk bedreven in het forumwezen..

    Isa, welkom! Wb je vraag is er een makkelijk antwoord: s jij die gitaar lekker vindt spelen gewoon doen. Er zijn ook 'grote' mensen die die gitaar bewust kopen. Daarbij: over een paar jaar koop he toch gewoon een nieuwe! Dat heet nou GAS gear acquisition syndrome.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Locatie
    Aalten
    Berichten
    123

    Standaard

    Kijk nu weten we iets meer en kunnen we beter op de situatie ingaan. Ik zou zeggen dat je vanaf een jaar of 14 gewoon op een dreadnought of jumbo (grote westerngitaar) moet kunnen spelen, ik ben zelf 15 en speel zonder enige moeite op de dreadnought van hier op school. T is wel even wennen maar als je al een jaar speelt moet je denk ik gewoon op een normale western kunnen spelen.

    Succes met je aankoop,
    Groeten Vincent

  5. #5

    Standaard

    Ik heb me nu voorgesteld.
    En ik wist toen ik deze vraag stelde dat je hem in een bepaald subforum kon zetten.
    Bedankt voor de tip!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top