Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 13 van 13

Discussie: Guild Starfire iv

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.361

    Standaard

    Hmm... wat dat strummen betreft, dat herken ik wel, eerste solid body gitaar waarop ik dat kan is mijn Mustang, lekker underwound pickups, uit fase, dan klinkt dat best lekker zonder dat je teveel frictie hoort.
    Bij hollowbodies & semihollows (sleepy hollows ?) heb ik dat ook dat gevoel, dat is een van de redenen waarom een Starfire IV ook bij mij hoog op mijn verlanglijstje staat.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Heb al jaren er een Starfire Special bij. Toen nog van DeArmond , met de bekende DeArmond 2000 pickups. Mooi singlecoil , helder en met een mooie warme klank op het halselement. Speelt van BB King tot Funk en alles wat je verzinnen kunt. Iets met de toonknop knijpen en je hebt een uitstekend jazzgeluid. Paar jaar geleden kocht je die nog voor een appel en een ei. Benieuwd hoe deze nieuwe klinken.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.498

    Standaard

    Ik heb inmiddels al enkele maanden een starfire iv st , dit is met vaste brug, in flamed maple.
    Het andere topic over een yamaha sa 2200 doet me eraan denken dat ik dit nog niet gemeld heb.

    Ik kan de goede reputatie van guild alleen maar bevestigen. Het is werkelijk een topgitaar voor een redelijke prijs !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top