Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Locatie
    Twente
    Berichten
    537

    Standaard

    Het werd al eerder genoemd; een (oude) Cort Earth 100 is een prima gitaar waar je jaren plezier van hebt.
    Ik heb er een jaar of 3 geleden eentje van een jaar of 10 oud via MP voor ik meen 75 Euro gekocht voor 1 van onze kids. Mooie smalle hals, massief bovenblad en erg licht bespeelbaar. Klink als een klok.
    The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. (Bertrand Russell)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard

    Vergeet niet dat je een wat duurdere gitaar altijd weer kan doorverkopen. Pulp is niet te verkopen.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Aan de andere kant: Ik ben 15 jaar heel gelukkig geweest met m'n oude Yamaha.. Achteraf gezien is dat ding echt crap. Het 1 sluit het ander niet uit, dat blijkt maar weert..

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    355

    Standaard

    Ik weet niet of het hier boven al gezegd is, maar voor 100 euro kan je een prima gebruikte gitaar kopen en zelfs nieuwe bespeelbare gitaren zijn te krijgen voor dat geld. Gezien hetgeen jij er mee wilt doen zal je wel geen hele hoge eisen stellen. Heb je overigens niet liever een klassieke gitaar? Speelt wat makkelijker.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Cort maakt leuke gitaren die prima bespeelbaar zijn. En die zijn voor rond de 100 euro wel te krijgen. Je moet ze soms ook toevallig treffen. Ik heb laatst een strat gekocht voor €70 die lekker speelt en te gek klinkt. Je kunt geluk hebben. Cort gitaren zijn wel redelijk consistent, overigens.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top