Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: Eendagjesmensen

  1. #21

    Standaard

    Ik wil daar niet hysterisch over doen maar, if truth be told, ik vind dat dit een match made in haven is.
    Daarop vulde ik altijd automatisch aan: maar de rekening wordt op aarde betaald.

    Daar zullen jullie weinig last van hebben, van die rekeningen, dus dan blijft de match over. Ik zeg: grandioos.
    Jullie hebben werkelijk geen idee wat een ideeën rijkdom hiermee zal worden aangeboord.

    En laten we eerlijk zijn, het is toch puur ouderwets om met je gear half NL af te reizen voor het samenvoegen van een paar trackjes?
    Ik heb nog geen noot gehoord, maar ik zie het al voor me. Keep on keepin' on!!!
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 8 oktober 2014 om 03:30 Reden: effe wat typo'tjes weggemoffeld.....

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    @Kefding: Dat stuk is achterlijk! Het heeft dit nummer ook aardig beïnvloed. De mix is wel een issue geweest, alles stond ongelofelijk los van elkaar (nog een stuk losser dan het nu is); goed te horen dat ie prettig is .
    Oh, cool!

    Over je track, nu ik 'm weer luister: de mix is extra appetijtelijk vanwege de benutting van het stereospectrum. Ik moet zeggen dat ik door (schijnbaar) losse stukken heen kan luisteren; als ze maar op een 'diepere' manier bij elkaar passen. Dat maakt het automatisch minder voor de hand liggend en daar hou ik van.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Die invloed zat 'm trouwens vooral in de mitrailleur kick, die stadionspeaker en het ritmisch loopen van samples. Dit was ook eerste keer met samples in elektrostuk. Veel pannen en rotzooien met stereo ben ik altijd wel van. Pakt de ene keer ook beter uit dan de andere.
    Minder voor de hand liggen vind ik ook vaak wel een pre .

    Gus, je legt het verwachtingspatroon wel wat hoog .
    Nogmaals, ik zie er zeker wel wat in ook. We moeten dan van tevoren goed uitstippelen welke richting we op willen en tijdens het maken goed blijven communiceren. Aan de andere kant is het natuurlijk ook weer het leukste als het geen poldermodel wordt.
    Maar goed, mailen/pb'en over de inhoud van de (eventuele) samenwerking i.p.v. dit draadje vol te spammen is misschien praktischer .

    Loeters,

    Merijn

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Het Salpêtrière
    Berichten
    53.330

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Verder blijf ik erbij, GENIAAL. Een van de beste zoniet t beste wat ik hier ooit gehoord heb, Wauw.
    Doet 'ie goed dan, want dat heb ik bij Waterlele.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top