Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 32

Discussie: Debuut videoclip

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    @Cageman, we hebben een open relatie en ik wil dat graag zo houden ...
    Open relatie? Ge-lukkig . Ik schrok al.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Degene die t op de persoon speelt ben jij rare draaikont. Jij begint mijn muziek opeens af te kraken hier. Dat heeft gewoon niets met dit topic te maken. Ironisch dat je dan mij verwijt t op de persoon te spelen.

    En dat jij t als denigrerend ziet verbaast me niets. Mijn posts werken bij jou altijd als n rode lap. Het is totaal niet denigrerend bedoelt, dat zal ik je nu eenmaal (ws tevergeefs) duidelijk in je digitale gezicht zeggen en daarna ga ik er geen bandbreedte meer aan verkwanselen.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.579

    Standaard

    Even los van jullie vete (de muziek die Fusion hier laat horen heeft er idd geen zak mee te maken), maar stel dat de bassiste het inderdaad niet helemaal kan bijhouden, dan is het uiteindelijk toch best knap wat er hier neergezet wordt? Als iedereen naar vermogen speelt en men heeft er lol in, prima toch?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Uiteraard prima. En als men t op n openbaar forum gooit en men geeft kritiek, ook prima toch? De band staat t geheel vrij niets met mijn opmerkingen te doen, ook allemaal prima. Alles is prima

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Eens met Kim Wilson.

    Tot zover klinkt de EP op spotify erg vet! Mijn eerste kritiek over eigen identiteit is ook tenietgedaan. Een flinke variatie aan stijlen die voorbij komen. Doet me op momenten denken aan Nightfall, ook van die genre-blenders. Melodisch death, black, met een soort metalcorish basis. De sferische stukken doen het ook goed. Mijn favorieten zijn Pandemonium As A Virtue en Inexorable Time.
    Enige kritiekpunten die ik heb zijn de compressie (met veel kickdrum pompt het geheel nogal) en de keuze van de single .

    Loeters,

    Merijn

  6. #26
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Uiteraard prima. En als men t op n openbaar forum gooit en men geeft kritiek, ook prima toch? De band staat t geheel vrij niets met mijn opmerkingen te doen, ook allemaal prima. Alles is prima
    Ik ben wel de laatste die iets over jouw 'kritiek' gaat zeggen, aangezien ik degene ben die het hier op het forum gooit. Ik zie het ook helemaal niet als kritiek. Jij geeft gewoon jouw mening, helemaal niks mis mee. Wat ik prettig vind, is dat jij je mening ook onderbouwd. En of ik het er dan wel of niet mee eens ben, is helemaal niet belangrijk.
    Ik lees in ieder geval liever een goed onderbouwd verhaal dan een opmerking als 'beetje fantasieloos' zonder enige toelichting. Maar goed...

    Ik verwijs je graag naar Spotify, Fusion. Daar staat staat onze 1e EP. Ik ben benieuwd wat je van het totaalplaatje vindt... songtitels daargelaten

  7. #27
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Eens met Kim Wilson.

    Tot zover klinkt de EP op spotify erg vet! Mijn eerste kritiek over eigen identiteit is ook tenietgedaan. Een flinke variatie aan stijlen die voorbij komen. Doet me op momenten denken aan Nightfall, ook van die genre-blenders. Melodisch death, black, met een soort metalcorish basis. De sferische stukken doen het ook goed. Mijn favorieten zijn Pandemonium As A Virtue en Inexorable Time.
    Enige kritiekpunten die ik heb zijn de compressie (met veel kickdrum pompt het geheel nogal) en de keuze van de single .

    Loeters,

    Merijn
    Dank voor je reactie Merijn.
    Leuk om Nightfall eens als referentiekader te horen, dat is voor het eerst. De bekende namen als (oude) In Flames en (latere) At The Gates kennen we wel

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik ben niet zo into deze stijl metal, maar het deed me in de verte wel wat denken aan Carcass. Zeg ik nu iets geks? Zal de stem vooral ook zijn denk ik. Ik heb een beetje hetzelfde als Fusion, maar da's puur een smaakkwestie. Verder een prima geschreven nummer en strak gespeeld, mijn complimenten. Ja, misschien toch één puntje van kritiek! De bassiste mag wel wat bozer kijken, het steekt wat af bij de rest.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Hoi Lars ik heb anno 2014 nog steeds geen Spotify *schaamt* Maar zodra je wat ander shizzle op Youtube of een andere vrij toegankelijke pagina hebt post t hier maar. Ik ben benieuwd!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.288

    Standaard

    Klinkt me nogal old school, da's helemaal geen probleem. Die baarden enzo, zijn we nu getuige van de geboorte van hipster metul?
    Geluid mag van mij ruiger/ meer garage. Maar goed, ik heb Kill em All van Metallica als referentie.......
    Mwa...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top