Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 32

Discussie: Debuut videoclip

  1. #1
    Junior Member
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard Debuut videoclip

    Hallo,

    het is alweer even geleden dat ik hier heb gepost. Maar wil toch graag de debuut videoclip van mijn band DEEM INDEX delen: https://www.youtube.com/watch?v=ZK_fv0iTCu0

    Schaamteloze promotie: mocht je de muziek leuk vinden, like ons dan op Facebook: www.facebook.com/deemindex
    Schaamteloze promotie, deel 2: zaterdag 11 oktober spelen wij op het Geldersch Metal Treffen in Willemeen, Arnhem.

    Thanks!

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ik moet altijd zo gniffelen om die songtitels

    Anyway. Dikke productie, dat zit best snor! Maar ik vind de muziek wel heel erg basic in alle opzichten. Ik zie ook heel vaak de bassiste op halve snelheid meespelen? Het is te basic om ehmmm....interssant te zijn, voor mij persoonlijk dan. Ik zou lekker doorwerken aan interessantere riffs en ideeën, de sound en de zanger zijn er iig al!

    De video is ook n beetje basic ben ik bang, maar is op zich wel goed qua beeldkwaliteit etc.

  3. #3

    Standaard

    beetje fantasieloos

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Ik vind de gebruikte ruimte ook nogal basic, wat is dat voor hok?
    ALLES IS VERKOCHT!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 juli 2003
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    1.362

    Standaard

    Dat klinkt toch wel verdomd lekker.

  6. #6

    Standaard

    Top! Clipje helemaal uitgeluisterd. Als de hele cd zo is lust ik er wel pap van.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  7. #7

    Standaard

    Ik zal nou niet gelijk een gat in het plafond springen, dat doe ik met dit soort hard rammen/head bangende dingen sowieso niet alle dagen.
    Maar ik heb wel eens een keer of wat een heel wat erger debuut gehoord. Als in een keer of honderd.

    Ik deel Fusion's verbazing met titels in dit genre. Ik heb op deze plek eens een pracht discussie gehad over een lied dat The Son of a thousand princes of thousand sons of the prince heette. In ieder geval een voorbeeld van hoe de biologie op de wens achterloopt.

    Basaal? Was MC5 ook. En ik hou van iedere noot. the Ramones? Ik wil er geen kwaad woord over horen.
    Anders dan JvGM hoop ik niet dat de hele CD zo doorgaat. Maar voor een enkel nummer vind ik het goed te doen.

    Zolang ze maar niet met zijn allen tegelijk gaan head bangen. Doet mij teveel denken aan de hondjes op de hoedenplank van enige senior citizens. Alhoewel ik, de band denk ik niet, daar de lol wel weer van in kan zien.

    Kortom: helemaal niet zo'n slecht debuut.
    Lekker minimalistische video. Houdt de aandacht waar ie moet zijn : bij de muziek!
    Een band die kwaad genoeg kijkt voor nog de komende drie video's.....
    Who's complaining? Ik niet.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Basic? Hmmm...me like what i hear! Basic in welk opzicht? te simpel of niet moeilijk genoeg? Daar valt over te discussiëren natuurlijk
    Ik zal er niet over vallen dat de bassiste soms halve snelheid speelt, ik vind het al heel wat dat de bas al eens fatsoenlijk is te horen in dit genre want daar schort het nog wel eens aan. Anyway, geen kritiek @ Fusion hoor, ik luister waarschijnlijk op een andere manier en minder op detail. Ik vind het lekker wegluisteren En de productie is erg lekker!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 februari 2005
    Locatie
    Hengelo
    Berichten
    4.901

    Standaard

    Ja, vet!! En een knappe bassiste, dat is ook altijd goed.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ik ben het wel eens met Fusion over het basic. Niet omdat het moeilijker had gemoeten, of ingewikkelder of vernieuwender, maar meer omdat ik niet zo veel eigen identiteit hoor. Makkelijk om te spelen lijkt het me trouwens ook helemaal niet.
    Goed gespeeld en mooie algehele sound, dat zeker. De zang springt er voor mij wel uit. Die heeft ook een soort (bijna) black metal randje en dat mag ik wel .

    Goede start .

    Loeters,

    Merijn

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top