Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Music Segovia session series handcrafted SAC-20

    Hallo iedereen!

    Ik ben sinds vandaag 22-09-2014 nieuw bij jullie.

    Al een paar maanden heb ik een vraag die niemand kan beantwoorden.

    Ik heb een Segovia SAC-20 hand crafted gevonden op een zoldertje, ik heb er nu 2 maandjes met plezier opgespeeld maar ik vraag me nu toch wel af hoe oud dit gitaartje is en hoeveel ze waard is.
    Google+bing+zoeken.nl kunnen der niks over vinden....

    Ze is semi met nylon snaren met koffer dus bijna geen krasjes!

    kan iemand me helpen????

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2014
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    192

    Standaard

    Vind het altijd wel leuk om mee te zoeken maar misschien helpt je dit wat op weg om verder te zoeken.

    Segovia guitars were previously produced in Korea and China and distributed by the L.A. Guitar Works of Reseda, CA.

    zie ook dat ze ook in spanje worden gemaakt.

    Een foto van je gitaar wil ook wel eens helpen. (als men op afbeeldingen zoekt )
    Laatst gewijzigd door djee; 22 september 2014 om 15:16

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Semi met nylonsnaren? Je bedoelt dat de bassnaren van staal zijn? Daar zit dan nog wel een nylon kern in... Of bedoel je akoestisch-electrisch? Dus de mogelijkheid om versterkt te spelen..

    Fotootjes zouden helpen, maar verwacht er niet teveel van. Het feit dat ze nauwelijks op internet te vinden zijn, zegt eigenlijk al genoeg. Of je moet een custom juweeltje gevonden hebben, maar dat is onwaarschijnlijk.. Gokje: €100-€150 max, afhankelijk van de staat en of het massief hout is.. Kan je een foto plaatsen van de rand van het klankgat?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top