Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37

Discussie: Als de pil valt

  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    nummer 2 !

    lekker deuntje
    Dank je wel.
    Aan verzoeknummers doe ik niet, maar het is natuurlijk altijd leuk als iemand zijn/haar voorkeur kenbaar maakt. Zijn voorkeur in dit geval.
    Ik zal eraan denken.
    Vriendelijke groet, Gus

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gitaarvrouwtje Bekijk bericht
    Baal...kan niet luisteren, mn internet snelheid trekt t weer eens niet
    Ergerlijk
    Maakt dat wat uit?
    Je bent een engeltje en je kinderen, te zien aan de foto's elders, zeker ook. Inclusief pleisters op de knieën. Sjemug, is dat prachtig of wat?

    Ik WETransfer je toch gewoon de liedjes? Kun je ze op je gemak beluisteren.
    Niks aan de hand. Wordt vervolgd..........
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 maart 2008
    Locatie
    provincie groningen
    Berichten
    4.680

    Standaard

    Gus thanks, heb de mail van wetransfer al binnen ga em straks op mn pc even openen en downloaden

  4. #34

    Standaard

    Hi Gus,

    Bijzonder, laat ik het daar op houden . Ik weet nooit zo goed wat ik ervan moet zeggen. Het is totaal niet mijn smaak, maar maakt dat de muziek minder goed? Nee totaal niet. Ik hou ook niet van Johnny Cash maar sommige mensen vinden het geweldig. Ik vind je teksten altijd wel tof. Je teksten komen volgens mij voort uit bakken levenservaring en wijsheid.

    Tja nogmaals.. niet mijn smaak maar zeker bijzonder. Niet alledaags, maar het kan wel "mee", als je begrijpt wat ik bedoel.

  5. #35

    Standaard

    Ondanks dat het allemaal niet je ding is, heb je wel geluisterd. Ik kan dat alleen maar waarderen.
    Ik snap natuurlijk maar al te goed dat ik geen muziek maak die in lijn is met de huidige opvattingen.
    Daarvoor wijkt het allemaal te veel af van de geldende verwachtingspatronen.

    Des te leuker vind ik het dat je de moeite toch hebt genomen. Heel fijn. Dank je wel.
    Vriendelijke groet, Gus

  6. #36

    Standaard

    Op zich een lange zit, maar inderdaad, die teksten! Ik vind het luistermuziek, als je echt in de tekst duikt blijkt dat acht minuten eigenlijk helemaal niet zo gek lang is. Ik begin langzaam aan je muziek te wennen en, niet geheel onbelangrijk, ook aan je stem. Toch verras je me elke keer weer en moet ik 't een paar keer luisteren voordat ik er iets enigszins zinnigs over kan zeggen. Ook vind ik het gitaargeluid erg prettig. I say: good busy!

    Overigens, ik wilde het nummer nog een keer luisteren, maar ik krijg een 404-foutmelding. Misschien dat Jenny bij DropBox werkt?

  7. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kefding Bekijk bericht
    Op zich een lange zit, maar inderdaad, die teksten! Ik vind het luistermuziek, als je echt in de tekst duikt blijkt dat acht minuten eigenlijk helemaal niet zo gek lang is. Ik begin langzaam aan je muziek te wennen en, niet geheel onbelangrijk, ook aan je stem. Toch verras je me elke keer weer en moet ik 't een paar keer luisteren voordat ik er iets enigszins zinnigs over kan zeggen. Ook vind ik het gitaargeluid erg prettig. I say: good busy!

    Overigens, ik wilde het nummer nog een keer luisteren, maar ik krijg een 404-foutmelding. Misschien dat Jenny bij DropBox werkt?
    Prachtig, die opmerking over Jenny.
    'k Zal 't r vragen. Smiley!

    Dus, de eerste:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...pil%20valt.mp3

    En een sneller lied, op basis van dezelfde tekst, van de dag erna:
    https://dl.dropboxusercontent.com/u/...0valt%20II.mp3

    Eens kijken of ie het nu weer wil doen. Voor het gemak, de tekst is als volgt: Etc.

    Vriendelijke groet, Gus



    Edit:
    Kan Jenny niet verstaan. Maar ja, het is ook al donderdag hè?
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 9 oktober 2014 om 10:05 Reden: geintje!!!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top