Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Zoek op Youtube een naar The Acoustic Letter met Tony Polacastro. Staat een leuke video over snaardikte. Een zelfde gitaar met verschillende snaar dikten. Het leuke is dat de dunste snaren de mooiste klank blijken te hebben , alleen met minder volume. Voor dat je naar dikkere snaren gaat wel iets om een keer te luisteren en kijken.
    De Lakewood is een hele mooie gitaar. Om met Tommy Emanuel te spreken: het maakt niet uit waar ik op speel of wat voor mij werkt , het gaat er om wat voor jou werkt! Als je hem niet neer kunt leggen is het een goede gitaar.
    Mijn eerste ColeClark speel ik nog steeds en kan ik nog steeds na meer dan een uur bespelen met veel liefde bekijken. Inmiddels heb ik m`n 2e erbij ( zie sign. ) die beter klinkt , maar die eerste blijft een aparte plek houden , al is hij meer versleten dan een stel banden met 150.000 achter de rug.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  2. #12

    Standaard

    Voor wie er waarde aan hecht...

    http://picosong.com/9ism/

    Bij deze een soundje.

  3. #13

    Standaard

    Wow, klinkt erg goed. Heb je dit zelf geschreven?
    it's better to burn out than to fade away

  4. #14

    Standaard

    Nee, alle credits aan Tommy. Wel gespeeld : - )

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Ik vind Taylor zwaar overrated. De goedkopere modellen, vooral de 2 maar ook de 300 serie is echt wel slecht. De 400 serie is goed, minder dan de lakewood vind ik, maar vanaf de 400 serie tot aan de 900 serie merk ik weinig verschil in tone.
    He das grappig, toen ik dit las moest ik aan dit testje denken: 11 Taylor guitars compared.


    Uiteraard youtube compressed sound en zelf spelen is ff anders.
    Maar wat precies overeenkomt dat de 2 en 3 serie duidelijk afsteken tegen de rest (in negatieve zin)
    Mijn comment staat er ook ergens onder: 2 en 3 serie minder, vanaf 4 klinken ze allemaal goed
    haha kopie van jouw ervaringen
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top