Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1

    Standaard Guitar Cover - A Day To Remember - Downfall Of Us All

    Ik ben er weer schatjes!
    Ik heb de grafische effectjes subtieler gehouden en al eens geëxperimenteerd met 2 camerastandpunten.
    Het maakt het een pak dynamischer en ik ga er in de toekomst zeker verder mee spelen!
    Hoe die bloederige teksten ineens op mijn muur komen weet ik niet. Satan himself?

    Check it out please!!

    A Day To Remember - Downfall Of Us All


    Alvast heel erg bedankt voor jullie opmerkingen. Ik kan er alleen maar op vooruit gaan!


  2. #2

    Standaard

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Af en toe probeer ik me voor te stellen hoe Simon Vinkenoog zou reageren als ie erg enthousiast was. En dit is zo'n punt.

    Voor zover ik iets snap van het genre kom je als gitarist goed over het voetlicht, en speel je op een zwaar onderschat gitaartje.
    Wat is dat ding heerlijk stil in de stiltes. Zegt iets over de bouwwijze. Of gebruik je stiekum een zero waste gate of hoe dat tegenwoordig ook moge heten?

    Leuk met die aankondigingen op muur of deur. En verder simpel; ik vond die Dali gitaartjes leuk gevonden maar ind eregel ben ik toch blijer met simpel. Laat de muziek maar spreken.
    En dat gebeurt hier. Vakwerk.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.445

    Standaard

    Niet echt mijn stijl dus of ik het mooi vind? moah.
    Maar is het goed gespeeld? jazeker en het plezier spat er van af, mooi om te zien.
    Nou mag je normaal niet naar leeftijd vragen maar ik heb het idee dat jij nog in de leeftijd zit die zich daar (nog) niet druk over maakt, dus hoe oud ben je?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Af en toe probeer ik me voor te stellen hoe Simon Vinkenoog zou reageren als ie erg enthousiast was. En dit is zo'n punt.

    Voor zover ik iets snap van het genre kom je als gitarist goed over het voetlicht, en speel je op een zwaar onderschat gitaartje.
    Wat is dat ding heerlijk stil in de stiltes. Zegt iets over de bouwwijze. Of gebruik je stiekum een zero waste gate of hoe dat tegenwoordig ook moge heten?

    Leuk met die aankondigingen op muur of deur. En verder simpel; ik vond die Dali gitaartjes leuk gevonden maar ind eregel ben ik toch blijer met simpel. Laat de muziek maar spreken.
    En dat gebeurt hier. Vakwerk.
    Vriendelijke groet, Gus
    Ik vind jouw posts altijd tof om te lezen. Zéker als ze over mij gaan. Hélemaal zeker als ze nog eens positief zijn.
    Het is een heel tof gitaartje inderdaad. Ik denk ook dat de SD pickups veel aan de kwaliteit doen, echter is de speelbaarheid op deze plank vaak veel beter dan op duurdere modellen (die ik persoonlijk geprobeerd heb)!
    Bedankt om de tijd te nemen!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arnoldtims Bekijk bericht
    Niet echt mijn stijl dus of ik het mooi vind? moah.
    Maar is het goed gespeeld? jazeker en het plezier spat er van af, mooi om te zien.
    Nou mag je normaal niet naar leeftijd vragen maar ik heb het idee dat jij nog in de leeftijd zit die zich daar (nog) niet druk over maakt, dus hoe oud ben je?
    Super, bedankt om even te kijken/luisteren!
    Ik ben ondertussen halverwege de 20 (maar ik ben wel tenger gebouwd, wat me vaak jonger doet uitzien ;-))

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top