Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 37
  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Je zit in een extreme hoek qua muziek hier. En dan is het geen verrassing dat dat uiteenlopende meningen oplevert.
    Ik begrijp je wil om ook gezongen liedjes te berde te brengen. En dus, als de zangert niet naar jou komt, komt jij wel naar de zanger.

    Is het nou niet mogelijk dat jij ergens exposure krijgt:
    Ebola-vrije gitarist wil band op richten.
    De volgende opstelling lijkt hem ideaal:
    - ..........
    afijn, de lead gitarist is er dus al, nu de rest nog.

    Ik snap niet dat ik met mijn vrijwel geheel ontbrekende techniek volop in allerlei bandjes ben getolereerd en dat jij op je Zoldertje zit.
    Giga melodieus, overweldigende techniek.

    Als ik vanavond weer over de drempel loop en mijn lief vraagt (geheel zoals in Amerikaanse sjabloonmatige films) How was your day honey?
    Dan kan ik zeggen dat ik een prachtdag had, met trots vervuld als de loco plaatsvervangend voorzitter van de Zolder fanclub.
    Vriendelijke groet, Gus
    Weer een prachtige review ik ga er haast van naast mijn schoenen lopen ha ha. En vooral van het laatste stukkie (over de drempel bij je lief...) lig ik in een bochel , nog bedankt ! Ik verheug me alweer op mijn volgende post.

  2. #22

    Standaard

    En de rest ook bedankt voor de complimenten !

  3. #23

    Standaard

    [QUOTE=zoldergitarist;3110408 ............... Ik verheug me alweer op mijn volgende post.[/QUOTE]

    Kijk, daar sla je nou de plank een beetje mee mis: IK verheug me alweer op JOUW volgende post.
    Die band gaat er komen hoor, al is het maar een WeTranfer band.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Kijk, daar sla je nou de plank een beetje mee mis: IK verheug me alweer op JOUW volgende post.
    Die band gaat er komen hoor, al is het maar een WeTranfer band.
    Vriendelijke groet, Gus
    ha ha ....maar dan wil ik jou als zanger, goed ?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 december 2004
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    2.701

    Standaard

    Malmsteen + wat andere 80's vibe, gaaf!
    Heerlijk dat circle of fifths intro, typisch neo classical.
    Toch heb ik het gevoel dat je zo'n stuk als bij 2:37 wat interessanter had kunnen maken, wat meer onderbouwd omdat het zo'n gave progressie is. Tjah, moet wat te zeuren hebben als gitarist he?

    Productie: ik mis die (gave) kickdrum!

    Verder zeer gaaf, probeer je bij volgende tracks jezelf wat meer te onderscheiden van de andere neo-shredders.

    TOP!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard

    "Calimero" zit er zeker niet meer in, Barrie...?:-(
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  7. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    ha ha ....maar dan wil ik jou als zanger, goed ?
    Hoe verleidelijk het ook zou zijn om daar 'ja' op te zeggen: ik zou jou ermee te kort doen. En je muziek.
    Mijn stem kachelt vreselijk achteruit. Luister maar naar wat ik vorige week heb gepost. Op (ik denk) drie punten hoor je m breken, nog afgezien van dat de toonvastheid ook niet echt geweldig meer is. Mijn stem is past the best before date.

    Waaraan jouw muziek behoefte heeft is een lenige stem, die nog beschikt over de volle range en dynamiek. Ik kan op geen uur meer aan mijn eigen eisen tegemoet komen op dat punt. En ik kan daar maar beperkt mee zitten. Ook op het gebied van turnen en zeskamp..... afijn, zo zit het leven in elkaar.

    Maar ik vind het ontzettend aardig dat je het hebt gezegd.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    geinag een soort van medley
    en fuk....ja je kan spelen
    Juist verwoord!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    De bas komt inderdaad goed door!

    Het is een lang nummer en er komen veel dingen voorbij. Ik vind het daardoor een soort zoldergitarist in één nummer, of een teaserfilmpje met fragmenten van een heel album. Overigens ook een hoop nieuwe dingen hoor . Het stuk vanaf 2.49 vind ik het gaafst. Dat heeft echt een sneaky pinkpanter vibe, in de lijn van je oudere stukjes. Voor de rest natuurlijk zeer knap gespeeld .

    Iets anders: ik heb je een PB gestuurd.

    Loeters,

    Merijn

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    De bas komt inderdaad goed door!

    Het is een lang nummer en er komen veel dingen voorbij. Ik vind het daardoor een soort zoldergitarist in één nummer, of een teaserfilmpje met fragmenten van een heel album. Overigens ook een hoop nieuwe dingen hoor . Het stuk vanaf 2.49 vind ik het gaafst. Dat heeft echt een sneaky pinkpanter vibe, in de lijn van je oudere stukjes. Voor de rest natuurlijk zeer knap gespeeld .

    Iets anders: ik heb je een PB gestuurd.

    Loeters,

    Merijn
    Kijk even in je PostBakkie...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top