Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 37
  1. #1

    Standaard Nieuw nummer "Arpeggio enzo"

    Ik heur wel wat jullie er van vinden.

    https://soundcloud.com/doedens/barry...-arpeggio-enzo

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Lekkerrrrr! Goeie bas ook Je speelt erg goed en creatief. Bla bla, etc......

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Hehe, eindelijk geen irritante samples van irritante zangers. Wow, Barry, wat kan jij spelen man. Heerlijk! Ik ben helemaal terug in de jaren 80, sta in Boudisque Records in Amsterdam, welke LP zal ik kopen? Die van Friedman heb ik al, Becker, Lee Firkins, heb ik allemaal, hee, wat is dit? Een nieuwe Shrapnel artiest? Barry? Klinkt Nederlands, klinkt goed! Doet u mij deze maar

  4. #4

    Standaard

    I will... euhh Shred will survive?

    Michael Lee Firkins deed op zijn eerste plaat wel wat mooi steel guitar op normale gitaar. Maar Shrapnel was het niet voor mij... dit ook niet. Maar wel uitstekend gedaan.

  5. #5

    Standaard

    geinag een soort van medley
    en fuk....ja je kan spelen

  6. #6

    Standaard

    Je zit in een extreme hoek qua muziek hier. En dan is het geen verrassing dat dat uiteenlopende meningen oplevert.
    Ik begrijp je wil om ook gezongen liedjes te berde te brengen. En dus, als de zangert niet naar jou komt, komt jij wel naar de zanger.

    Is het nou niet mogelijk dat jij ergens exposure krijgt:
    Ebola-vrije gitarist wil band op richten.
    De volgende opstelling lijkt hem ideaal:
    - ..........
    afijn, de lead gitarist is er dus al, nu de rest nog.

    Ik snap niet dat ik met mijn vrijwel geheel ontbrekende techniek volop in allerlei bandjes ben getolereerd en dat jij op je Zoldertje zit.
    Giga melodieus, overweldigende techniek.

    Als ik vanavond weer over de drempel loop en mijn lief vraagt (geheel zoals in Amerikaanse sjabloonmatige films) How was your day honey?
    Dan kan ik zeggen dat ik een prachtdag had, met trots vervuld als de loco plaatsvervangend voorzitter van de Zolder fanclub.
    Vriendelijke groet, Gus

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Ik snap niet dat ik met mijn vrijwel geheel ontbrekende techniek volop in allerlei bandjes ben getolereerd en dat jij op je Zoldertje zit.
    Ik denk dat de conclusie is dat techniek dus weinig met in een band formaat muziek maken te maken heeft, Gus .

  8. #8

    Standaard

    Daar heb je vanzelf gelijk in. Alleen hier kon het verschil echt niet groter zijn. Mijn techniek is totaal afwezig. Ook geen zwakke broeder. Ik kan totaal geen gitaar spelen. En da's geen valse bescheidenheid.
    Zoldertje daarentegen heeft al de goden mogen weten hoe vaak een visitekaartje afgegeven van zijn internationale allure en toch wil het vormen van een band maar niet lukken.

    Dat vind ik persoonlijk errug vreemd.
    Dat heb ik geprobeerd naar voren te brengen.
    Vriendelijke groet, Gus

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Daar heb je vanzelf gelijk in. Alleen hier kon het verschil echt niet groter zijn. Mijn techniek is totaal afwezig. Ook geen zwakke broeder. Ik kan totaal geen gitaar spelen. En da's geen valse bescheidenheid.
    Zoldertje daarentegen heeft al de goden mogen weten hoe vaak een visitekaartje afgegeven van zijn internationale allure en toch wil het vormen van een band maar niet lukken.

    Dat vind ik persoonlijk errug vreemd.
    Dat heb ik geprobeerd naar voren te brengen.
    Vriendelijke groet, Gus
    Ik vind dat helemaal niet vreemd. Je hebt muzikanten en gitaristen. Barry is duidelijk een gitarist . No offense trouwens, tis maar net waar je je thuisvoelt.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guhlenn Bekijk bericht
    Ik vind dat helemaal niet vreemd. Je hebt muzikanten en gitaristen. Barry is duidelijk een gitarist . No offense trouwens, tis maar net waar je je thuisvoelt.
    ik zie het verschil niet zo
    wel tussen componisten en de rest(hoewel componisten vaak een instrument aardig beheersen)

    maar vertel
    ik weet het echt niet

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top