Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    "Calimero" zit er zeker niet meer in, Barrie...?:-(
    Ooit wel eens een keerha ha.

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bloodline Bekijk bericht
    Malmsteen + wat andere 80's vibe, gaaf!
    Heerlijk dat circle of fifths intro, typisch neo classical.
    Toch heb ik het gevoel dat je zo'n stuk als bij 2:37 wat interessanter had kunnen maken, wat meer onderbouwd omdat het zo'n gave progressie is. Tjah, moet wat te zeuren hebben als gitarist he?

    Productie: ik mis die (gave) kickdrum!

    Verder zeer gaaf, probeer je bij volgende tracks jezelf wat meer te onderscheiden van de andere neo-shredders.

    TOP!
    Bedankt voor je complimenten/tips. Klinkt misschien stupide, maar wat een eer om dat van de BESTE gitarist van NL te horen en dan lul ik niet. Btw. ik heb ook even gestemd zodat je straks de nieuwe "Jamplay Instructor" wordt. Groet Barry.
    http://geargods.net/video/one-of-the...-in-your-hands

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Ik weet t.... ik ben n zeikert... maar ik vind t zo jammer dat je dagenlang steeds in je eigen topic reageert, maar verder nooit de moeite neemt om al dat talent hier eens van commentaar te voorzien.

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Ik weet t.... ik ben n zeikert... maar ik vind t zo jammer dat je dagenlang steeds in je eigen topic reageert, maar verder nooit de moeite neemt om al dat talent hier eens van commentaar te voorzien.
    Hey Fusion, dat doe ik wel hoor, maar dan lees je dat waarschijnlijk niet. En muziek technisch heb ik niet zoveel te melden omdat ik geen muzikale kennis bezit, ik schrijf dus meestal of ik iets leuk en goed vind klinken maar ga daar verder niet op in.
    Trouwens nog bedankt voor je eerdere leuke reactie.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Ik heb zelf allerlei verschillende motieven om wel/niet te reageren op draadjes. Dat anderen mijn muziekjes ook becommentarieren is daar niet (of in zeer kleine mate) één van.
    Mag iedereen ook helemaal zelf weten toch. Een reactie op een stuk vind ik ook leuker als die is gedreven door daadwerkelijke wil om iets te zeggen.
    Dat zolder er niet genoeg van af zou weten vind ik dan wel weer onzin xD. Het is geen wetenschap.

    PS: zolder, heb je mn laatste PB tjes gelezen?

  6. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cageman Bekijk bericht
    Ik heb zelf allerlei verschillende motieven om wel/niet te reageren op draadjes. Dat anderen mijn muziekjes ook becommentarieren is daar niet (of in zeer kleine mate) één van.
    Mag iedereen ook helemaal zelf weten toch. Een reactie op een stuk vind ik ook leuker als die is gedreven door daadwerkelijke wil om iets te zeggen.
    Dat zolder er niet genoeg van af zou weten vind ik dan wel weer onzin xD. Het is geen wetenschap.

    PS: zolder, heb je mn laatste PB tjes gelezen?
    Je hebt een pee-emmetje terug. Op jou reactie dat ik wel iets van muziek af weet, hmm was het maar zo zou het graag willen. Ik doe alles op het gehoor.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Je hebt een pee-emmetje terug. Op jou reactie dat ik wel iets van muziek af weet, hmm was het maar zo zou het graag willen. Ik doe alles op het gehoor.
    Nou nou, wat een misplaatste bescheidenheid Barrie! Natuurlijk weet jij veel van muziek en hoe je dat moet maken! Je hoeft namelijk geen theoretische muziekkennis te hebben om te weten wat je doet en het lijkt mij duidelijk dat je dat wel degelijk weet, te oordelen naar wat ik van je hoor. Zo...genoeg veren in je derrière!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top