Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 29 van 29
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Wat fijn, al die reacties! Kritieken waar ik iets mee kan en complimenten die motivatie geven.

  2. #22

    Standaard

    Ik vinnum mooi gelukt.
    Je speelt mooi, dynamisch en het lied kent verschillende verhaallijnen.

    Wat kan een mens nog meer willen?
    Zelfseen mooi piel eind aan het eind...

    Hij staat nu voor de tweede keer op and I love it.

    Op dit punt kun je twee dingen doen:
    - twee uur spenderen aan een nieuw lied
    - twee uur klooien aan dit lied om er wat schoonheidsdingetjes aan te repareren

    Ja, dat is een stokpaardje van mij, en dat is altijd een beetje verdacht.
    Maar alleen als je voor de eerste optie kiest, heb je de kans dat je nòg zo'n mooi nieuw nummer maakt. En anders heb je een mooi nummer waar anderen tevreden over zijn. Ik zou het wel weten. Maar hé, leve de verschillen.
    Fijn gedaan gast!
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs24 Bekijk bericht
    Hee Guhlenn, die spanning in de basnoten, doel je op de keuze van basnoten die ik speel of hoe ik ze speel?
    Beide. . Verder eens met Gus: move forward, pas de kritieken toe op nieuwe nummers, ouwe meuk opwarmen is weinig inspirerend. Bijgeluiden verminderen sterk met Elixer idd, maar je moet er wel van houden, tis een aparte klank. Ook een kwestie van techniek. BEn ebnieuwd wat je volgende post wordt (music wise).

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Bedankt beiden! Elixer ga ik inderdaad niet voor, ze voelen zo ontzettend glad, houd ik niet van. Ook de klank is niet zoals ik hem zoek.

    En dit is niet het enige nummer dat ik geschreven heb hoor , ik zet mijn schrijven zelfs even op stop omdat ik erg veel nummers heb geschreven en me meer wil toeleggen op het uitvoeren van de nummers. Ik merk dat dat nu het zwakste punt (voor mijzelf) is, en ik wil vooral zonder zorgen op het podium gaan staan, de angst dat elk nummer mis kan gaan is erg onprettig.

    Maar nogmaals, bedankt!

  5. #25

    Standaard

    Mooi stuk en goed gespeeld. Over de opnametechniek is al genoeg gezegd.
    Daar 'doorheen' kijkend is dit een gevarieerd stuk met een verrassend einde.
    Hoop nog meer te horen van je.l
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Bedankt Ernest

  7. #27

    Standaard

    Wauw. Echt een schitterend nummer. (Ik heb van 'wauw' bewust een aparte zin gemaakt).

    Ik kan je verder niet van verder nuttig commentaar voorzien - ik speel zelf wel graag fingerstyle maar ik heb de ballen verstand van muziek schrijven - maar ik wou je wel laten weten dat ik erg onder de indruk ben van je compositie. Het voelt voor mij alsof ik luister naar een droevig verhaal. Je hebt er een YouTube subscriber bij, ik ben benieuwd naar je komende materiaal!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    481

    Standaard

    Heel tof om te horen ! Bedankt.

  9. #29

    Standaard

    Klinkt goed kerel!

    Onze speelstijlen komen redelijk overeen. Zowel akoestisch als elektrisch, Grappig.

    https://www.youtube.com/watch?v=T_Lu...ature=youtu.be

    Elektrisch ga ik nog iets meer tekeer als jou denk ik (andere stijl), maar heeft raakvlakken.

    Ik vind wel, en daar heb ik heel veel (terecht) kritiek op gehad via dit forum, dat je gigantisch veel reverb gebruikt. Gitaar klinkt goed, maar wauw.... het trekt behoorlijk in omgeving.

    Verder klinkt het puik en strak gespeeld.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top