Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 24
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Ik denk zeker niet dat je doof bent maar ik vind de sound van de gitaar echt super lekker hier, zowel de rifjes als de lead! Niets mis mee in ieder geval. Ik denk zelfs dat als Timo op een customshop LesPaul had gespeeld hier dat het niet eens zo veel anders had geklonken want je hoort hier vooral Timo.
    Dat.

    Ik vind deze sound heel erg lekker. En daarnaast vind ik niet dat Timo in een keer heel veelzijdig moet gaan lopen doen. Hij doet gewoon waar -ie het best in is en dat is dit. Klasse Timo!! Te gekke sound en dito track.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Je doet hier niet alleen Aristides en Koch promoten maar zeker ook jezelf! Super vette track en wat speel jij goed man....
    Het zou me niks verbazen als je binnen niet al te lange tijd bij een grote internationale band verschijnt.

    Het wordt inderdaad hoog tijd om eens internationaal en bij een grote band aan de slag te gaan. Die hobbybandjes van nu, wat is dat nou? Vengeange draait pas een lullige... 25? 30 jaar? En Delain? Daar kom je ook niet vaak mee over de grens

    Mooie opname joh! Klinkt prima, en ik moest erg lachen, de eerste paar seconden doen qua beeld (niet qua geluid trouwens) erg aan malmsteen denken, ik had echt t gevoel dat je zo je gitaar rond je rug zou slingeren en een loze karatetrap in de lucht zou afleveren

    Jij bent goed bezig!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    ik had echt t gevoel dat je zo je gitaar rond je rug zou slingeren en een loze karatetrap in de lucht zou afleveren
    Vergeet niet al je Rolex flashende een plectrum weg te gooien en n semi-geile blik te trekken!

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fusion Bekijk bericht
    Vergeet niet al je Rolex flashende een plectrum weg te gooien en n semi-geile blik te trekken!
    Of boos naar je roadie te kijken als de sigaret die je tussen solo's rookt uitgaat.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    Of als een sort trappelend paard van die korte pasjes op de plaats te doen terwijl je je gitaar omhoog houdt.

    Of naar de zaalmixer te gebaren dat alle andere instrumenten veel zachter moeten.



  6. #16

    Standaard

    En vergeet natuurlijk vooral de steve vai signature ventilator/windmachine niet

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Plus strakke leren broek met rol pepermunt in de broek en getoupeerd ontploft haar zoals ome jovi droeg in de periode 1986-1988😉

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    En lipgloss!

  9. #19

    Standaard

    Wat kan die Timo spelen man! Ik zou het persoonlijk jammer vinden als je meer de metal kant op zou gaan. Ik hoop dat je met je eigen werk naam gaat maken zodat je je eigen sound en stijl verder kan ontwikkelen. Een nieuwe Nederlandse topgitarist ala Van Halen zou tof zijn Goed bezig en een 'slick' gitaartje hoor!

  10. #20

    Standaard

    je kunt er aan het eind langzaam straight up van paula abdul op meezingen.

    Ik moet trouwens even terugkomen op mijn kritiek. Als ongeveer eerste site heeft aristides WEL gitaarstukken in verschillende stijlen staan.
    Die had ik gemist. Dat er nog vele fabrikanten zullen volgen!
    Dat je verder met instrumentale rockacrobatiek gitaren verkoopt is begrijpelijk gezien de doelgroep.



    En belew is cool...
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top