Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 24
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard Timo Somers - Aristides Anthem

    Hoi iedereen!

    Graag presenteer ik jullie mijn nieuwste video voor een nieuwe track: Aristides Anthem.
    De track is geschreven om Aristides' nieuwe 060 model te presenteren.
    Ik ben heel erg benieuwd wat jullie er van vinden!!

    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Je doet hier niet alleen Aristides en Koch promoten maar zeker ook jezelf! Super vette track en wat speel jij goed man....
    Het zou me niks verbazen als je binnen niet al te lange tijd bij een grote internationale band verschijnt.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.996

    Standaard

    Ik vind het tof dat deze wat ruiger is en meer zware riffs heeft dan je andere tracks.
    Een ander ding dat me opvalt is dat je snelle passages veel cleaner zijn, ik hoor er in deze track geen enkele "foute" of "ondoordachte" noot meer in.
    Je smaak voor sound, melodie en vibrato ligt me niet zo maar desalniettemin kan ik wel zeggen dat waar ik eerder altijd wat te mekkeren had ik dit echt een knap staaltje vind.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Je doet hier niet alleen Aristides en Koch promoten maar zeker ook jezelf! Super vette track en wat speel jij goed man....
    Het zou me niks verbazen als je binnen niet al te lange tijd bij een grote internationale band verschijnt.
    Zeker potentieel om bij een Amerikaanse topband te gaan werken. Met afstand de beste gitarist hier op dit forum. En als ik dan kijk naar je leeftijd ben ik helemaal verbaasd!
    De vraag is echter, bij welke band? Ik plaats hem bij bands als alter bridge, chickenfoot, maar die hebben satriani al, tool dat soort bands. En de vraag is: hoe goed is je management? Kunnen zij je in Amerika lanceren?
    Ik denk dat jij misschien meer kans in meer metal georiënteerde landen hebt, zoals Zweden en Finland. Toekomst genoeg voor je! En vlak Delain je eigen band niet uit, die zijn ook goed bezig.

  5. #5

    Standaard

    het is heel knap gedaan.

    Maar ik blijf mij verbazen. Of het nu aristides of kemper, line6 of welk merk dan ook is. Dat er altijd met rock gitaren verkocht moet worden.

    Er is een legioen aan bemiddelde kopers die coverbands doen Die toch meestal in staat zijn goede spullen te kopen. Waar totaal geen enkele info voor te vinden is. Al is het maar een verdwaalde clip als laatste in een rij.

    Je laat de mogelijke veelzijdigheid van de spullen niet echt zien. Dus op naar meer aristide clipjes?

    Maar nogmaals, dit is allemaal terzijde, als first page op een gitaarwebsite is dit een prachtig stukkie gitaarwerk.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #6

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Je doet hier niet alleen Aristides en Koch promoten maar zeker ook jezelf!
    Vind je?
    De zelf-promotie ben ik het mee eens, zeer goed gespeeld, gewoon niet leuk meer (voor mij dan, gevoel van ik kap met gitaar spelen en zo ), maar, ondanks dat dat natuurlijk heel lastig is via YouTube filmpjes, klinkt het voor mij niet als een high end gitaar door een klasse buizenversterker. Ligt dat aan mij en word ik doof, of....?

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Nee man, waarom stoppen als je iemand hoort die zo goed is?
    Voor mij werkt het juist inspirerend en de technische dingetjes en licks kan je weer toevoegen aan je eigen spel! Mensen als Timo zorgen ervoor dat gitaarspel ontwikkelt en evolueert!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.287

    Standaard

    Heel goed gedaan als altijd. Waarom VS als walhalla van rock/metal?

    Als marketing tool: lijkt me vooral bedoeld om Aristides in de markt te zetten al rock/metul gitaar. Zou pas een stunt zijn als ze Jesse van Ruller of Anton Goudsmit zover kregen een moppie op zo'n gitaar te laten spelen.

    Ik haak al snel af bij dit soort muziek, mijn probleem, ik verveel me erbij......
    Mwa...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Vind je?
    De zelf-promotie ben ik het mee eens, zeer goed gespeeld, gewoon niet leuk meer (voor mij dan, gevoel van ik kap met gitaar spelen en zo ), maar, ondanks dat dat natuurlijk heel lastig is via YouTube filmpjes, klinkt het voor mij niet als een high end gitaar door een klasse buizenversterker. Ligt dat aan mij en word ik doof, of....?
    Ik denk zeker niet dat je doof bent maar ik vind de sound van de gitaar echt super lekker hier, zowel de rifjes als de lead! Niets mis mee in ieder geval. Ik denk zelfs dat als Timo op een customshop LesPaul had gespeeld hier dat het niet eens zo veel anders had geklonken want je hoort hier vooral Timo.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top