Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 19
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard "Bright Aura" - Mystic



    Hij ix af Heb geen puf meer om een paar rifjes wat strakker in te spelen, geen zin meer om verder te mixen. Het is wat het is. Ik vind t n leker nummertje, en ja de uitvoering kan beter.

    Leuk? Stom?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Leuk! Knappe compositie. Waar komt ineens die synth vandaan na je (overigens erg geslaagde) tweede solo? Die mag er van mij wel het hele nummer in. Je gitaarsound is zeer oké en ook de drums. De basgitaar kan kan ik niet veel zinnigs over zeggen want die ben je bijna vergeten erin te mixen .
    Laatst gewijzigd door pasqual; 13 september 2014 om 14:54

  3. #3

    Standaard

    Dat ken veel strakkkkkerrr....

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoldergitarist Bekijk bericht
    Dat ken veel strakkkkkerrr....

  5. #5

    Standaard

    gewoon goed

  6. #6

    Standaard

    Heel complexe muziek. Er zitten enkele hele toffe stukjes tussen.
    Het 'psychedelische' eraan trek ik niet altijd, maar da's puur persoonlijke voorkeur (ik ben niet zo voor djent).
    Netjes gespeeld en ik hoor enkele knappe gitaartonen.

  7. #7

    Standaard

    Hoewel niet mijn muziek zitten er wel leuke dingen in. De solo's zijn goed gespeeld.
    De rest, zeker het begin, doet mij meer aan een backing track denken. Dus wat mij betreft had er meer melodie
    over die 'begeleiding' gemogen. (Maar ja, dat kan ook de stijl zijn. Ben meer met andere muziek opgevoed en later
    in aanraking gekomen met muziek uit 'mijn tijd'....)

    Goed gitaarspel en prima sound ook.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  8. #8

    Standaard

    Ik vind het nummer wel cool.

    Je gitaar klinkt alleen ielig. Drums vind ik veel te digitaal en as said... het kan veel strakker.

    Nummertje zelf is wel tof.

  9. #9

    Standaard

    Ik vind t bruut! Denk dat Daniël de Jongh van Textures hierover wel lekker z'n strotje zou kunnen opentrekken \m/

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.986

    Standaard

    @Pasqual: thanks! Er is wel basgitaar hoor, je kunt m zelfs horen Maar ik heb eea wat anders gemixt dit keer, meer lag vanuit de kick drum. Ik zal kijken of ik voor een volgende keer eea wat beter kan verdelen in de lage regionen

    @zoldergitarist en MichaelSS: ja kan strakker gaf ik ook al aan. Ik speel ongeveer 30 min gitaar per week, dus ik kan mijn skills niet echt onderhouden ben ik bang

    @Ernest: grappig dat je dat zegt. Ik zit er de laatste tijd ook meer aan te denken om niet alleen maar riffs, maar ook -bij gebrek aan n zanger- wat meer leads over de riffs heen te gooien.

    @Luc-O: ik wou dat ik een zanger had!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top