Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14

Discussie: HNGD: Guild D-125CE

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Taylor heeft er ook een serie die volledig van mahonie gemaakt is en dat klinkt zeker niet heel donker!
    Oké. Vond het al een aparte combi, normaal gesproken zie je bij bovenbladen sparrenhout of maple voor de sprankel en definitie.
    Dat maakt trouwens deze guild niet minder mooi! En ook nog super dat deze helemaal massief is!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    @Dennis: ja ik was in Bax Antwerpen, en heb inderdaad jou gezien...... Ook apart toch?
    @Arjan: Klinkt niet heel erg donker, eerder warm.

    Vandaag ga ik het Fishman systeem eens aan de tand voelen in mijn homestudio. Ben erg benieuwd, en dinsdag beginnen de lessen weer dan krijgt de Guild haar vuurdoop in groepsverband.

    Ik ben vrij nieuw met serieus akoestisch spelen, maar ik heb er reuze zin in, en heb alvast wat filmpjes bekeken van Doyle Dykes op Guild.... wat kan die man spelen zeg!

    Robin.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2007
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    1.497

    Standaard

    @myaru : inderdaad grappig !
    @ Arjan : Ik kan overigens bevestigen dat de gitaar erg warm klonk, helemaal niet dof.
    Ik vroeger ook eens op een Ibanez massief mahonie gitaar gespeeld (artworks). Die klonk ook helemaal niet verkeerd en erg warm.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Vanmiddag even ingeprikt op mijn Lexicon 810FireWire interface met lichte galm over mijn monitoren, klonk erg mooi. De toonregeling op het Fishman Sonicore is beperkt, en niet echt bruikbaar. Het is eigenlijk een hoog af filter.

    Het geluid versterkt is iets helderder, maar ik heb het idee dat dat vaak is bij piezo's. De combi akoestisch/versterkt is goed, en ik ga van de week nog even proberen met mijn Rode NT1 ervoor(Microffon - grootmembraam condensator).

    Robin

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top