Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 26 van 26
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 januari 2003
    Locatie
    Amsterdam . . . Nuttige berichten: 13
    Berichten
    9.220

    Standaard

    Zeker. Het maken van transformators lijkt me ook niet echt rocketscience (hoewel die VoodooLab daar wel op lijkt te hinten).
    Bovendien moet je de DC-10 vergelijken met de PedalPower2. Dat is de directe concurrent.
    De 4x4 zou je moeten vergelijken met de PowerFactor2. Dat lijkt meer een gelijke vergelijking. http://www.haarguitars.com/product/p...or-2-eventide/
    Laatst gewijzigd door telecastermaster; 19 september 2014 om 10:55
    The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

    - Charles Bukowski


  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster Bekijk bericht
    Zeker. Het maken van transformators lijkt me ook niet echt rocketscience (hoewel die VoodooLab daar wel op lijkt te hinten).
    Bovendien moet je de DC-10 vergelijken met de PedalPower2. Dat is de directe concurrent.
    De 4x4 zou je moeten vergelijken met de PowerFactor2. Dat lijkt meer een gelijke vergelijking. http://www.haarguitars.com/product/p...or-2-eventide/
    Dan is het prijsverschil nog groter! Een goed opgebouwde voeding is wel van wezenlijk belang op de uiteindelijk prestatie van je pedalen en dus je overall geluid.

  3. #23

    Standaard

    Work in Progress....





    Laatst gewijzigd door groovieguitarguus; 24 september 2014 om 08:57
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  4. #24

    Standaard

    Schitterend Guus!
    Zal ook best wat wegen gok ik?

  5. #25

    Standaard

    Gewicht was niet het criterium ;-)

    Komt ook nog een Flightcase omheen...

    Met een Pedaltrain Grande, was ik niet veel lichter uitgekomen... ;-)
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  6. #26

    Standaard

    Nee, dan is dit inderdaad beter :-). Stuk compacter zo met die 2 'verdiepingen'

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top