Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 57
  1. #21

    Standaard

    hallo!
    ik post hier niet zoveel maar om een of andere reden voel ik de behoefte om hier iets te plaatsen.
    ik vind eigenlijk de solo best smaakvol gedaan. er zijn mensen die gelijk afhaken als het sneller gaat dan 8e noten alleen maar omdat dat niet smaakvol zou zijn. als je goed shred is het prima en volgens mij deed je de snelle dingen hier op de juiste plekken.
    ik ben zelf meer van een vintage sound maar volgens mij heb jij hier een prima moderne sound te pakken.
    enige minpuntje vind ik dan, als ik ff met strenge 'docenten' oren luister zijn je buigingen. ze zijn eigenlijk allemaal net iets te hoog gepitcht.

    wat jett rebel betreft (en ik ken hem en zijn band persoonlijk dus ik zal hier politiek correct blijven ) vind ik het te gek wat hij en zijn band live doen. de purple rain in dwdd vond ik persoonlijk niet zo heel sterk. zijn eigen band is heel goed op elkaar ingespeeld, met deze allstar band voelde dat toch net iets anders.
    en, weer met docenten-oren, jelte speelde niet helemaal de juiste penta ladder in zijn 'shred'-stukjes van de solo

    maargoed, wie ben ik?
    hoi

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Difficulttocure Bekijk bericht
    hallo!
    ik post hier niet zoveel maar om een of andere reden voel ik de behoefte om hier iets te plaatsen.
    ik vind eigenlijk de solo best smaakvol gedaan. er zijn mensen die gelijk afhaken als het sneller gaat dan 8e noten alleen maar omdat dat niet smaakvol zou zijn. als je goed shred is het prima en volgens mij deed je de snelle dingen hier op de juiste plekken.
    ik ben zelf meer van een vintage sound maar volgens mij heb jij hier een prima moderne sound te pakken.
    enige minpuntje vind ik dan, als ik ff met strenge 'docenten' oren luister zijn je buigingen. ze zijn eigenlijk allemaal net iets te hoog gepitcht.

    wat jett rebel betreft (en ik ken hem en zijn band persoonlijk dus ik zal hier politiek correct blijven ) vind ik het te gek wat hij en zijn band live doen. de purple rain in dwdd vond ik persoonlijk niet zo heel sterk. zijn eigen band is heel goed op elkaar ingespeeld, met deze allstar band voelde dat toch net iets anders.
    en, weer met docenten-oren, jelte speelde niet helemaal de juiste penta ladder in zijn 'shred'-stukjes van de solo

    maargoed, wie ben ik?
    Mijn sound is inderdaad modern omdat ik een huge Michael Landau fan ben dus gebruik circulair delay en detune bij mn leadsound. Maar voor de rest heb ik mijn sound vrij basic hoor alleen bij Purple Rain wou ik het '80 uitpakken.
    En er zijn een paar bends die ik te ver opdrukt maar voor de rest valt het volgens mij wel mee dacht ik... toch?

    Ik vind Jett sterker achter zn toetsen dan gitaar en qua band vind ik het zeker te gek... zn eigen band dan. Alleen vind ik persoonlijk dat zn stem iets te lichtgewicht vind voor dat harde funk dingen.

  3. #23

    Standaard

    Vreemd volkje, die gitaristen af en toe. Iemand post een clipje om de sound van zijn rack te demonstreren, vervolgens valt iedereen over zijn spel, bendings en phrasing. Ik vind het in ieder geval een lekker clipje en een toffe sound Ateng! En aan de stuurlui aan wal: post gerust JULLIE clipjes, maar alleen als IK dan kritiek mag leveren!

    Morris
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Hahaha hey Morris! Ja dat dacht ik dus ook toen ik een paar reacties las maar goed tis een forum en kritiek krijgen is geen probleem... tenzij het goed onderbouwd is natuurlijk

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Muziek moet je niet onderbouwen maar moet je voelen! Het moet binnenkomen bij iemand of niet, anders is het muzikaal behang. De een vind shred helemaal te gek en de ander mooie teksten met solide gitaarspel. Smaken....
    Ik ben niet zo weg van racksounds met teveel delays, pitch en detunes. Wat dat betreft is de sound van lukather enorm vooruit gegaan tov de eighties, wat een bak lelijke chorus roto vibe sounds had hij rond 1984/1985, maar dat was toen hip!

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Vreemd volkje, die gitaristen af en toe. Iemand post een clipje om de sound van zijn rack te demonstreren, vervolgens valt iedereen over zijn spel, bendings en phrasing. Ik vind het in ieder geval een lekker clipje en een toffe sound Ateng! En aan de stuurlui aan wal: post gerust JULLIE clipjes, maar alleen als IK dan kritiek mag leveren!

    Morris
    jup
    rick rubin bv ???
    mooi geluid btw
    maar purplerain herken ik alleen als de zangeres begint uhuhen


    maar ok dat zal wel aan mijn slechte gehoor liggen

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    jup
    rick rubin bv ???
    mooi geluid btw
    maar purplerain herken ik alleen als de zangeres begint uhuhen

    maar ok dat zal wel aan mijn slechte gehoor liggen
    Heb jij ook al zo'n slecht gehoor Jannus?

  8. #28

    Standaard

    Alle misplaatste sarcasme daargelaten, waar blijven die clipjes mannen? Of moet ik zeggen pussies?
    http://madriaens.wix.com/morris

    ----------------------------
    Te koop: Tyler Burning Water strat (2400)

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    You can call me pussy!

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
    Alle misplaatste sarcasme daargelaten, waar blijven die clipjes mannen? Of moet ik zeggen pussies?
    Kom maar naar een van m'n optredens dan kan je oordelen, posten is voor pussy's!
    Gister een top gig gehad en zowel geluid als entertainment gehakte was weer werelds! Superbandje!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top