Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 57
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Tuurlijk mag je het zeggen maar zoals ik al zei is t een smaakkwestie. Zijn mensen die Lukather nog steeds geweldig vinden terwijl ik m nu niks aan vind, die shred juist op plekken waar t niet nodig is.

    En aangezien je uit Almelo komt wist ik dat je gegarandeerd Marcel wel kent dus daarom zei ik t ook
    Laatst gewijzigd door ateng; 4 september 2014 om 15:54

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Tuurlijk mag je het zeggen maar zoals ik al zei is t een smaakkwestie. Zijn mensen die Lukather nog steeds geweldig vinden terwijl ik m nu niks aan vind, die shred juist op plekken waar t niet nodig is.

    En aangezien je uit Almelo komt wist ik dat je gegarandeerd Marcel wel kent dus daarom zei ik t ook
    Wie kent hem niet, ook buiten almelo😉
    Weet jij trouwens wat hij tegenwoordig doet ? Is hij nog steeds actief als sessie gitarist? Zag op marktplaats tijdje terug dat hij een Tyler studio elite te koop had staan. Hij zal toch niet stoppen met z'n job? Zonde van zo'n wereld gitarist!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Dat hoedje..... Heb je iets te verbergen of zo? Of heb je letterlijk niets te verbergen?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Of je kent t liedje niet of er is iets met je gehoor want weet niet waar je t over hebt namelijk.
    Nou, nou, nou, kort lontje? Blijkbaar zijn hier meer die op en aanmerkingen hebben. Dat mag toch? Of wil je alleen maar schouderklopjes? Nou, dat wil ik best doen hoor maar daar schiet je geen fuck mee op!

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Dat hoedje..... Heb je iets te verbergen of zo? Of heb je letterlijk niets te verbergen?
    Hahaha hey Dennis ik heb nog steeds mn kuifje hoor!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Wie kent hem niet, ook buiten almelo��
    Weet jij trouwens wat hij tegenwoordig doet ? Is hij nog steeds actief als sessie gitarist? Zag op marktplaats tijdje terug dat hij een Tyler studio elite te koop had staan. Hij zal toch niet stoppen met z'n job? Zonde van zo'n wereld gitarist!
    Nee Marcel zit nog steeds in muziek maar niet zo druk meer als vroeger. Geeft les op de muziekschool de Muzehof en speelt geloof ik nog steeds bij the First Showband maar dat weet ik niet zeker.

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2002
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    3.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Hahaha hey Dennis ik heb nog steeds mn kuifje hoor!
    Maar dat kuifje zit niet helemaal meer bovenop je hoofd

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Nou, nou, nou, kort lontje? Blijkbaar zijn hier meer die op en aanmerkingen hebben. Dat mag toch? Of wil je alleen maar schouderklopjes? Nou, dat wil ik best doen hoor maar daar schiet je geen fuck mee op!
    Ik hoef geen schouderklopjes want daarvoor post ik mijn video hier niet voor... wou mn racksound laten horen en niet hoe ik speel. Maar ondanks de mindere audiokwaliteit hoor je toch wel wat er gespeeld wordt?! Als je gezegd had dat het geluid slecht was dan had ik je gelijk gegeven maar als je zegt dat we door elkaar spelen dan denk ik van "ff goed luisteren want zo onduidelijk is t ook alweer niet"... en nou nee ik heb geen kort lontje
    Laatst gewijzigd door ateng; 4 september 2014 om 22:10

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Maar dat kuifje zit niet helemaal meer bovenop je hoofd
    hahahaha

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Nee Marcel zit nog steeds in muziek maar niet zo druk meer als vroeger. Geeft les op de muziekschool de Muzehof en speelt geloof ik nog steeds bij the First Showband maar dat weet ik niet zeker.
    Oké, gelukkig maar! De dikke jaren zijn dus wel voorbij voor first en voor Marcel. Ik weet nog dat ik 1998 les van hem had en hij moest stoppen met les geven omdat hij met Hazes en later met Bauer te druk werd. Bakken met geld werd er toen verdient. Je zag het overal in dat circuit dat na 2003/2004 het minder werd qua werk.
    En marcel heeft ook een gezin te onderhouden dus lesgeven en een regelmatig inkomen is dan prio 1.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top