Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 57
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard Gitaarsolo Purple Rain

    http://youtu.be/xsPoFKP3aA8

    Hier mijn racksound tijdens een cover van Prince "Purple Rain".

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Spelen jullie nou allemaal iets anders? Klinkt nogal warrig.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Spelen jullie nou allemaal iets anders? Klinkt nogal warrig.
    Of je kent t liedje niet of er is iets met je gehoor want weet niet waar je t over hebt namelijk.

  4. #4

    Standaard

    Mooi solo geluid.


    Vol,rond en helder,wat wil een mens nog meer?
    Gitaar naar keuze -> 3 meter kabel -> versterker

    Soms op smaak gebracht met één of meerdere effecten naar keuze.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Nou, ben nu aan het werk, maar heb gisteravond nog wat gehoord en ik denk dat Jutter vooral over de opnamekwaliteit valt, geloof ook wel dat het de goede sound is, maar kom ook maar moeilijk voorbij het videocameramicrofoontje.
    ALLES IS VERKOCHT!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Op zich heb je een mooie ronde leadsound. Maar op het moment dat je gaat shredden is je timing wat minder en klinkt het met de band rommelig.
    Ik heb strakkere versies van dit nummer gehoord. Ik raad je aan eens naar de versie van jett rebel bij dwdd te luisteren, minder shred, meer tone en strakheid. Mooiere en betere versie dan deze.
    Spelen kan je wel alleen komt het er bij purple rain met de band minder uit de verf.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Ik heb strakkere versies van dit nummer gehoord. Ik raad je aan eens naar de versie van jett rebel bij dwdd te luisteren, minder shred, meer tone en strakheid. Mooiere en betere versie dan deze.
    Euh, heeft hij dat nummer toevallig váker gespeeld bij DWDD? De versie die ik ken is inderdaad enorm leerzaam, maar niet op de manier die jij bedoelt ;-)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bruce
    ik hou niet van dat perfecte.
    Die foutjes tussendoor vindt ik alleen maar mooi

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Op zich heb je een mooie ronde leadsound. Maar op het moment dat je gaat shredden is je timing wat minder en klinkt het met de band rommelig.
    Ik heb strakkere versies van dit nummer gehoord. Ik raad je aan eens naar de versie van jett rebel bij dwdd te luisteren, minder shred, meer tone en strakheid. Mooiere en betere versie dan deze.
    Spelen kan je wel alleen komt het er bij purple rain met de band minder uit de verf.
    Vind juist van Jett Rebel heel rommelig gespeeld en een kut geluid! Had wat opnames gehoord samen met onze bassist (Nick Kamphuis) die samen met hem op de conservatorium A'dam hebben gezeten en ben niet echt gecharmeerd van zijn gitaarspel.
    En tja shredden is een moment wanneer er ruimte is (en welke timing bedoel je want niks mis met mn timing ) en dat hoor je me niet vaak doen en juist veel benden en noten aanhouden maar tis ook een kwestie van smaak.
    Jij vind het minder en Marcel de Groot vindt het geweldig dus tja over smaak valt niet te twisten
    Laatst gewijzigd door ateng; 4 september 2014 om 13:47

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Nou, ben nu aan het werk, maar heb gisteravond nog wat gehoord en ik denk dat Jutter vooral over de opnamekwaliteit valt, geloof ook wel dat het de goede sound is, maar kom ook maar moeilijk voorbij het videocameramicrofoontje.
    Audio is inderdaad niet super nee... helaas

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Vind juist van Jett Rebel heel rommelig gespeeld en een kut geluid! Had wat opnames gehoord samen met onze bassist (Nick Kamphuis) die samen met hem op de conservatorium A'dam hebben gezeten en ben niet echt gecharmeerd van zijn gitaarspel.
    En tja shredden is een moment wanneer er ruimte is (en welke timing bedoel je want niks mis met mn timing ) en dat hoor je me niet vaak doen en juist veel benden en noten aanhouden maar tis ook een kwestie van smaak.
    Jij vind het minder en Marcel de Groot vindt het geweldig dus tja over smaak valt niet te twisten
    Prima toch? Van marcel heb ik ook een tijdje les gehad. Veel van geleerd, met name hoe je functioneel in een band moet zijn ook qua geluid heb ik veel geleerd van hem. Supertoffe gast ook.
    Maar je hebt betere filmpjes gepost, dat mag toch gezegd worden? Spelen kan je wel vind ik.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top