Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1

    Standaard Storing bij Vibro-king

    Hallo allemaal,

    Ik heb sinds kort een vibro king en hij stoort nogal. Het is vergelijkbaar met het kleine ruisje wat er in iedere amp wel zit, maar dan een heel stuk erger. Soms, op een hoog volume, komt er zo'n lage baszoem in. helemaal wanneer ik de fatswitch aanzit komt er echt zo'n brom. Heeft iemand een idee waar dit in kan zitten of komt dit vaker voor bij een VK?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keithfan Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    Ik heb sinds kort een vibro king en hij stoort nogal. Het is vergelijkbaar met het kleine ruisje wat er in iedere amp wel zit, maar dan een heel stuk erger. Soms, op een hoog volume, komt er zo'n lage baszoem in. helemaal wanneer ik de fatswitch aanzit komt er echt zo'n brom. Heeft iemand een idee waar dit in kan zitten of komt dit vaker voor bij een VK?
    Ruis, brom en kraakjes kunnen overal ontstaan en het enige wat je als gebruiker kan doen is een buisje wisselen. Helpt dat niet dan rest je een bezoekje aan een tech.
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Keithfan
    is je probleem opgelost? Ik denk er al een tijd over om een blonde Showman uit `63 weg te doen voor een VibroKing. Dan wil ik graag weten of de betrouwbaarheid net zo groot is.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  4. #4

    Standaard

    Bedankt voor jullie tips. Ik heb de amp teruggebracht. was er klaar mee. Ding klonk geweldig, beste fender-amp waar ik ooit op gespeeld heb. alleen die brom... soms kwam die plots opzetten, als een soort feedback maar dan heel laag. dan moest ik de amp ook gewoon op standby zetten om het weg te krijgen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keithfan Bekijk bericht
    Ding klonk geweldig, beste fender-amp waar ik ooit op gespeeld heb......
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keithfan Bekijk bericht
    ......Ik heb de amp teruggebracht. was er klaar mee.
    Vind je het goed als ik dit niet helemaal begrijp
    www.amps-unlimited.nl

    Reparatie / Restauratie
    Tube & SolidState Amps.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    En toen zat het in de gitaar... Of in een kabel... Of een TL-buis... Of een scherm...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    135

    Standaard

    Of zoals ik had bij mijn vibroking: wat vuil in de buisvoetjes.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    in een ding heeft 'ie zeker gelijk Vibro King is een van beste Fender amps, jammer van het kwaaltje. Ik had hem liever naar een goede amptech gebracht , gegarandeerd jarenlang nog plezier met een goed werkende VK

  9. #9

    Standaard

    en je vrouw/vriendin ook balen natuurlijk

    flauw

    i know

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    VK`s zijn niet alleen maar hosanna..... ik weet inmiddels dat de oudste versies nogal wat kinderziekten hebben gekend. Het circuit en de buizen zijn niet voor niets aangepast , als alles klopt wat ik heb kunnen vinden.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top