Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    @Piker, Ruud313, MikeD, 10us,
    Thanks.
    Ben er ook wel trots op al zeg ik het zelf.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Super mooi ding. Natuurlijk erg onpraktisch qua vorm maar een puik stukje vakwerk!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Heel knap gemaakt! Mijn smaak is het niet (hoewel ik Prince wel kan waarderen), maar het vakmanschap is overduidelijk! Speel je er ook daadwerkelijk op? Want het lijkt me geen gemakkelijke gitaar....
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Haha, dat ding is zó vies dat het weer smakelijk word! Daar moet natuurlijk ook een goudkleurig pak bij en met diamant ingelegde laarzen!
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

  5. #15

    Standaard

    @Squier4ever, Thanks. En ja hoor, er is vrij makkelijk op te spelen,...gewicht is het niet,...hij is niet hele zwaar. en hij past prima op schoot dus dat werkt prima hoor.

    @MyGreenLady, hahahaha,...voor een goud pak en naar paar enkel laarzen...daar zou ik iemand voor moeten vinden,...misschien die Roy Donders,....maar die maakt ook niets zelf geloof ik. dus misschien moet ik maar iemand in China gaan vragen,. want om dat nu zelf te gaan maken.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Erg lelijke gitaar :-D
    Maar wat super mooi gemaakt!

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2012
    Locatie
    Vinkytown, Grunn
    Berichten
    421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pgm10th Bekijk bericht
    @MyGreenLady, hahahaha,...voor een goud pak en naar paar enkel laarzen...daar zou ik iemand voor moeten vinden,...misschien die Roy Donders,....maar die maakt ook niets zelf geloof ik. dus misschien moet ik maar iemand in China gaan vragen,. want om dat nu zelf te gaan maken.
    Ik zou het zo doen, hoor. Ik ken zelfs nog wel een goeie makeup artiest die me ook gouden oogschaduw en een blonde afro zou kunnen geven.
    Gitaartjes: Danelectro Pro/GSA60/Guyatone LG50/Squier Mustang Bass
    Versterkertjes: Woodstock G-MP1/Hohner Vendetta 65/Peavey Royal 8/Orange Crush 35B

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top