Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 12
  1. #1

    Standaard Goede winkel voor Gibson acoustics (j-200) ?

    Beste vrienden,

    Na wat sparen heb ik mijzelf een echt goede akoestische gitaar belooft.
    Ik heb al een Parker pe8 waar ik zeer tevreden over ben en een oude tokai tea die super speelt.
    Ik heb mijn oog laten vallen op het j-200 model. Daarnaast lijken de specs van een Gibson songwriter deluxe mij ook aan te trekken. Iedereen is zo lovend over j45's.

    Nu mijn vraag: wat is nu een goede zaak waar je ze allemaal goed kan uitproberen ?

    Mark

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 mei 2014
    Locatie
    Vlijmen
    Berichten
    192

    Standaard

    Keymusic misschien?

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij heeft Max Guitar wel het e.e.a. staan. En anders gewoon naar Bergentheim naar TFOA. Daar kun je naast je Gibsons ook nog flink vergelijken met andere serieuze instrumenten.
    Martin D-18V - Guild JF-30 12 - Northernlake OM/D (zelfbouw) - Northernlake Advanced Jumbo (zelfbouw)

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Laatst hadden ze alle 3 de modellen bij Vriese in Doetinchem.
    Vraag ook eens bij Kees Dee in Amersfoort. TFOA in Bergentheim.
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  5. #5

    Standaard

    OK ik plan alvast een ritje Den Haag in

  6. #6
    Super Moderator
    Geregistreerd
    6 februari 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    3.415

    Standaard

    En uitgebreid en veel testen bij akoestische Gibsons, lees ik altijd. Maar ik heb zelf ook 2000 euro kostende Gibsons gezien met een dood geluid.

  7. #7

    Standaard

    probeer ook es een ouwe ibanez, ik heb er 1 uit de 7ties, en die is gewoon beter dan een gibson, qua constructie is na al die 40 jaar nog steeds perfect, en klinkt zeker beter!

  8. #8

    Standaard

    Lol daar gaan we weer....
    Zeker ook een Chinese squier liggen die beter klinkt dan een masterbuilt?

    De vraag van ts is waar hij een goed assortiment accoustische gibsons kan proberen.

    No offence maar het wordt een beetje saai als er op dit soort vragen steeds dezelfde antwoorden komen zoals hierboven over een briljant prachtige 70ies gelukstreffer.
    Ook zo iets: kijk ff op mp, veeeeel goedkoper.
    Dat is dus niet waar ts om vroeg. Correct me if I am wrong.


  9. #9

    Standaard

    sorry.......
    ik wou hem alleen veel geld besparen
    en ibanez gitaren van 40 jaar oud zijn heel wat anders dan de chinese tegenwoordig.

  10. #10

    Standaard

    Gisteren eigenaar geworden van een Taylor 615ce. Heb op een j200 gespeeld maar die viel toch wat tegen. Ook nadat er nieuwe snaren op gezet zijn was hij uitversterkt niet echt lekker in balans. Volgens verkoper klinken alle j200 hetzelfde.
    De Taylor .......... Ik kreeg er rillingen van. Zo fijn klonk die.
    Alleen nu nog op zoek naar een vervanger voor mijn oude Fender Acoustasonic amp zodat ik helemaal het heertje ben

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top