Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard wie heeft ervaring met guitar parts wolrdwide??

    Misschien niet de goede plek (mods correct me pls) maar heeft iemand ervaring met guitar parts wordwide (http://www.guitarpartsworldwide.com) ? belde gisteren met een vraag over specs van een onderdeel voordat ik wat zou bestellen, kreeg eerst een vent die niks wist, vervolgens een alleraardigste juffrouw die ook niets wist maar die wel mijn vraag noteerde (na geklaag over de slechte telefoonverbinding.. ik merkte niks) en zou mailen met het antwoord; dat was inmiddels meer dan 24 uur geleden. is dit een bona fide club of gewoon een website waar een vaag figuur achter schuil gaat die niets in huis heeft? Normaliter komt het met paypal acceptanten redelijk goed maar de gang van zaken maakt mij wat voorzichtiger.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  2. #2

    Standaard

    Ik heb goede ervaringen met deze mevrouw.
    Heb een poos terug onderdelen besteld voor een niet erg standaard fender strat en ben keurig geholpen.
    Duurde wat langer omdat de spullen uit de USA moesten komen maar daar werd netjes over gecommuniceerd.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dunhill1 Bekijk bericht
    Ik heb goede ervaringen met deze mevrouw.
    Heb een poos terug onderdelen besteld voor een niet erg standaard fender strat en ben keurig geholpen.
    Duurde wat langer omdat de spullen uit de USA moesten komen maar daar werd netjes over gecommuniceerd.
    okay dus Angela is 'bekend' en levertijden, daar kan ik mee leven thnx dunhill1
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Prima winkel en goede service. Heb er een aantal keren besteld en geen klagen. Staan ook vaak op beurzen. En Angela is een schat van een vrouw!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    Ook Jutter bedankt voor de thumbs up. heb m'n bestelling geplaatst; nu zien wanneer het spul binnenrolt.
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 april 2006
    Locatie
    Aldeboarn
    Berichten
    1.741

    Standaard

    .[/QUOTE]Weinig gegevens te vinden over de winkel zelf en zijn algemene voorwaarden....!
    To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.

  7. #7

    Standaard

    Maakt niet uit, ts heeft al besteld.

    Prima leverancier overigens.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top