Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1

    Standaard 12 snarige ibanez J-542

    hallo,

    Ik heb al een tijdje een gitaar staan waar ik niks meer mee doe. Hij klinkt heel vol en naar mijn idee zoals een echt goeie 12 snarige hoort te klinken. Nou heb ik een vraag, Wat is nog de waarde van deze gitaar (zie foto's).
    het gaat om een 12 Snarige Ibanez concord J-542 jumbo uit 1977. Ik vind hem zonde om te laten staan dus wie kan mij er mee helpen of weet in ieder geval hoeveel die nog waard is.


    grtjs

    Jann Post

  2. #2

    Standaard

    wat een gek ervoor geeft.......misschien 150 euro, je koopt tegenwoordig een veeel mooiere gitaar in china voor 250 euro.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 april 2013
    Locatie
    wild-westland
    Berichten
    716

    Standaard

    Op dit moment is alles zeer moeilijk te verkopen maar zoiets zou toch wel meer dan 150 moeten opbrengen. Ik zou zeggen minimaal 2x dat bedrag maar als het ding gaaf en zonder issue's is (hals inzakken bij het klankgat, de brug omhoog komen of scheef getrokken worden en zo, dit gebeurt veel bij 12-snarigen) zou 3x dat bedrag ook wel moeten lukken.

    Waarom zou je dat ding eigenlijk verkopen? Moet je eens kijken wat iets vergelijkbaars kost in de winkel, echt zonde hoor!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top