Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1

    Standaard gitaarles gezocht IJmuiden

    Ik ben voor mijn dochter van 6 op zoek naar iemand die haar 1x in de week of
    1x in de 2 weken gitaarles kan geven in (de omgeving van) IJmuiden.
    Ze is erg enthousiast over het instrument na een open dag op de muziekschool en wil graag les krijgen.
    De leraar zag het ook wel zitten met haar maar 60,- per maand voor 15 min. per week
    of 30 min. per 2 weken is me nu gewoon te veel. Ze zit overigens in groep 3.

    Ik hoop dat iemand op dit forum misschien de tijd heeft om haar gitaar te leren spelen.
    Ik ontvang dan ook graag berichten met prijzen en verdere info.

    Groetjes Marielle

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marielle Bekijk bericht
    Ik ben voor mijn dochter van 6 op zoek naar iemand die haar 1x in de week of
    1x in de 2 weken gitaarles kan geven in (de omgeving van) IJmuiden.
    Ze is erg enthousiast over het instrument na een open dag op de muziekschool en wil graag les krijgen.
    De leraar zag het ook wel zitten met haar maar 60,- per maand voor 15 min. per week
    of 30 min. per 2 weken is me nu gewoon te veel. Ze zit overigens in groep 3.

    Ik hoop dat iemand op dit forum misschien de tijd heeft om haar gitaar te leren spelen.
    Ik ontvang dan ook graag berichten met prijzen en verdere info.

    Groetjes Marielle
    Hallo, mocht je nog geen gitaarleraar hebben gevonden dan houd ik mij aanbevolen.
    Ik doe het naast me werk, dus zeg maar hoeveel je wilt/kunt betalen.
    vr. groet
    Martin

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Lessen van 15 minuten? 30 is echt minimaal en het liefst wekelijks. Ik gaf een jongetje van 10 les en als hij de concentratie kon opbrengen, dan ging ik rustig door tot 45 minuten.

  4. #4

    Standaard

    Oude post uit 2014, dus zal wel niet op gereageerd worden.....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top