Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
  1. #21

    Standaard

    veel ruis in je geluid zeg. Nou ja, netjes gespeeld, beetje braaf en eh, mij pakt het ook niet vrees ik. Verder: die eerste 40 seconden zijn idd een bedroevende performance. Daar had wel wat aandacht aan besteed mogen worden. Ik vind het ook allesbehalve popmuziek. Niet dat dat moet. Maar je duidt het zelf zo aan.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Thanks Pasqual, fusion, duckman en Tupelo.
    @ Guhlenn: Dit stuk is geen popmuziek, daar heb je gelijk in!

  3. #23

    Standaard

    Het pakt mij wel, en dan vooral dat rustige eerste stuk. Beetje Focus-achtig, typische NL progrock jaren 80. Lekker soepel gespeeld ook en prima sound.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 juni 2013
    Locatie
    Voorburg
    Berichten
    1.137
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Mooi stukje muziek, goed live gespeeld, hoorde hier en daar invloeden die ik niet a la minuut kan plaatsen, ga zo door!

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    473

    Standaard

    Niet mijn ding, maar goede performance en super gespeeld. Grappig om een Teisco gitaar op het podium te zien. Heb je daar toevallig opnames van? Zit te overwegen om er eentje te kopen.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Thanks gasten!! Doet me goed na een paar mindere reacties
    @ Flamedude: Ik eb wel een paar opnames, maar nergens online. Ding klinkt heel erg mooi! Heel warm Als je er een voor een goeie prijs kunt kopen: doen!

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Thanks gasten!! Doet me goed na een paar mindere reacties
    Je kan het niet iedereen naar de zin maken Leon! Ik zal waarschijnlijk ook niet meteen al jullie cd's bestellen want het is ook 'not my cup of tea' maar ik herken wel talent en een knap stukje muziek...
    Maar ik neem toch aan dat je ook een nette beoordeling van de docenten in kwestie hebt gekregen?

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Redelijk positief. Ben met een 7 geslaagd. Ach, een eindexamen is nooit je beste gig...

  9. #29

    Standaard

    ach, weet je, mensen beoordelen niet je skills maar het geheel en dan is smaak een belangrijke factor. Op zich is een jaren 80 progrock referentie voor een gitarist een compliment, technisch zit het wel snor bij je, maar ik zou dat in het geheel toch vooral als gedateerd interpreteren. Ik heb een keer als commentaar 'autistische repetitieve tering herrie, maar ze kunnen wel spelen' gekregen. Binnen mijn kader een compliment, maar zo was het niet bedoeld vermoed ik .

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Gefeliciteerd!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top