Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 49

Discussie: guitarsupplies

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 september 2004
    Locatie
    Uithoorn
    Berichten
    774

    Standaard

    Nooit enig probleem gehad met GS.
    Kort geleden nog een bestelling gedaan, spullen binnen 3 dagen in huis.

  2. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Jawel, nadat je de onderneming kans op verbetering hebt geboden en het probleem blijft bestaan.
    Ik heb al ergere reviews en verhalen gelezen, enige wat hij doet is klagen over de te lange levertermijn. Hoe moet hij ze de kans geven, opnieuw iets bestellen ook al heeft hij niks nodig?
    it's better to burn out than to fade away

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soup Bekijk bericht
    Ik heb al ergere reviews en verhalen gelezen, enige wat hij doet is klagen over de te lange levertermijn. Hoe moet hij ze de kans geven, opnieuw iets bestellen ook al heeft hij niks nodig?
    Eerst bij de leverancier horen hoe het komt, en niet reageren gelijk een boer?


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  4. #24

    Standaard

    Heb er nu in totaal drie keer parts besteld, altijd prima. Moest 1 keer iets langer wachten, toen had ik slagplaatmateriaal besteld en zeiden ze dat de kwaliteit van wat ze op dat moment binnen hadden gekregen zo te wensen over liet, dat ze me dat niet met goed fatsoen konden verkopen. Erg netjes als je het mij vraagt

    Sent from my GT-I8150 using Tapatalk 2

  5. #25

    Standaard

    Vorige week een rol fretdraad besteld voor 12 uur De andere avond om kwart over 6 bezorgd Vier weken geleden een partij pots en jacks, stemsleutels etc. Alles binne 48 uur binnen dus. Ik ben ook na de eigenaars wissel heel content. Ik had problemen met inloggen en belde na 19.00 uur en werd direct te woord gestaan en geholpen Niks dan lof. Ook over de kwaliteit trouwens!

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.028

    Standaard

    Regelmatig wat besteld daar. Ook grotere orders waarbij het wel eens voorkwam dat bepaalde onderdelen niet op voorraad waren. Netjes na bezorgd een paar dagen later zonder extra verzendkosten. Ook wel eens een 5 way switch besteld die defect was. Zonder problemen ( ik hoefde de switch niet eens terug te sturen... ) een nieuwe gekregen, wederom zonder verzendkosten! Dus ik herken het verhaal van TS totaal niet. Natuurlijk gaat het niet altijd helemaal goed maar dit lijkt me eerder een uitzondering.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    150

    Standaard

    Ik bestel hier ook bijna altijd al mijn onderdelen. Heel veel keus, hele scherpe prijzen. Ook producten die niet op de webpagina staan zijn nog wel eens te bestellen. Contact via de e-mail is ook altijd goed verlopen. Kan me dus niet in het verhaal van TS vinden.
    If at first you don’t succeed, destroy all evidence that you tried. - Josh Homme
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...plaatmateriaal
    http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-strat-achtige

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 maart 2011
    Locatie
    Wormerveer
    Berichten
    363

    Standaard

    Wat laf om via een forum je ongenoegen te uiten. Dat hoor je te doen bij de webwinkel zelf!
    Stuur gewoon een mailtje, binnen de kortste keren heb je een antwoord.

    Ik ben altijd zeer tevreden geweest met GS. Bestel daar nu al een aantal jaar: snelle leverling, goede correspondentie en scherpe prijzen... Wat wil je nog meer?
    d'Alm Guitars op Facebook: d'Alm Guitars

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    6.967

    Standaard

    Ook ik heb nooit problemen gehad met Guitar supplies. Nou ging ik het meestal ophalen bij Dieter, ik wist ook niet dat GS overgenomen was?
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  10. #30

    Standaard

    Wat een zeikerds zijn sommige hier, niet normaal. Het enige wat nineeleven doet is zijn beklag over de te lange levertermijn en zijn verwachting. Zo kun je talloze topics terug vinden op dit forum. Dus dit vind ik nog redelijk mild en hij maakt niemand zwart.

    Stel je toch niet zo aan. Dit kom je elke dag tegen op het internet, al dan niet terecht.
    it's better to burn out than to fade away

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top