Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 49

Discussie: guitarsupplies

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 maart 2008
    Locatie
    In een ananas diep in de zee
    Berichten
    6.094

    Standaard

    Maar als ik het goed begrijp is er dus niets maar dan ook niets aan de hand behalve dat ze wat aan de trage kant zijn? Da's heel vervelend, maar toch niet echt een vreselijk drama?

  2. #12
    Member
    Geregistreerd
    6 augustus 2014
    Locatie
    Marke, België
    Berichten
    30

    Standaard

    Vorige week materiaal besteld en dat was na 3 dagen reeds thuis geleverd...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    Als je gitaren bouwt, reken je soms op een levering voor een bepaalde datum. als dat niet gebeurt, kan je niet verder. op zich geen probleem als men je laat weten dat het langer zal duren dan men belooft op de site, maar als ze niks laten weten is dat gewoon erg frustrerend.

  4. #14

    Standaard

    Ik kan mij in de gedachtengang verplaatsen.
    10 tegen 1 hebben ze je email adres. Het kost werkelijk verdraaid weinig tijd en energie om je even een update te zenden van de stand van zaken.
    Een beetje vernuftige bouwsteen correspondentie en je klant krijgt ook nog een persoonlijke mail.

    Twee minuten werk.

    De ABN/AMRO is ook onlangs overgenomen. Ik zie geen reden waarom die ineens niet meer met hun klant zouden moeten communiceren.
    En als iedereen dat verwacht van een bank (zelfs bij wet geregeld) dan snap ik niet waarom een gitaar- of gitaar onderdelenbedrijf dat niet zou hoeven.

    Ik vind het ergerlijk dat communicatie nog nooit zo goedkoop en makkelijk bereikbaar is geweest, het zo vaak nog niet wordt gebruikt. Nette en niet kruiperige communicatie (kan ik verder nog iets voor u doen meneer Gus, nee? Dan wens ik u nog een fijne dag verder) is een grote plus voor iedere onderneming.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Het leven bestaat uit wachten. Op de koffie die doorloopt. Tot de reclames afgelopen zijn, wekkers aflopen en de zon gaat schijnen.

    Ik moest wat losse E snaren hebben, bestelde die bij Tonefactory en deed er nog een kabeltje bij om er iets van te maken. Na een paar dagen plofte de kabel door de voordeur, geen snaren. Na te leveren zei de factuur. Na 2 weken belde ik eens op. Ja, niet in voorraad he. Hoelang dat ging duren? Geen idee, importeurs enzo. Na 4en een halve week kwamen de snaren dan toch. Nou, mooi. Beter laat dan nooit.

    Veel dramatischer kan ik het niet maken.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Ik heb bij de freerecordshop (toen dat nog bestond) eens 4 maanden op wat cd's gewacht. Dus het kan altijd erger.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2007
    Locatie
    Boxmeer Rock City
    Berichten
    3.482

    Standaard

    Ben nu bezig met een Strat in elkaar te zetten.
    Heb hem zelf gespoten en de lak bij guitarsupplies besteld.
    Eerste levering duurde ook even dus opgebeld.
    Er was een foutje gemaakt en de bestelling werd alsnog verstuurd.
    Nog enkele keren wat lak na besteld en was een paar dagen later ook binnen.
    Niet echt negatieve ervaringen met guitarsupplies gehad bestel er vaker en ben er erg tevreden over.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

  8. #18

    Standaard

    Ik snap het punt van de TC wel...

    De wereld is veranderd... alles moet snel (verliest ook zijn charme..).
    Denk dat GOED communiceren altijd helpt.

    - B.v. dank voor uw bestelling: wij zijn met vakantie en pakken op X datum uw order op. U kunt kosteloos uw order annuleren.

    of

    - Dank voor uw bestelling... Item 'X' is niet in voorraad, wordt nageleverd..

    etc.

    Scheelt een boel frustratie... i.p.v. dat je nu baalt... denk je dan mss... 'Keurig!'.

    De kracht van Online winkelen is dat je max. 4 dagen op je spullen hoeft te wachten.
    Dat is denk ook een voorwaarde als je een webshop start...
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  9. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Enkel positieve ervaringen met deze winkel. Niet heel netjes van je om jouw slechte ervaring hier breed uit te meten op internet.
    Want negatieve of mindere ervaringen mogen niet gepost worden iedereen?
    it's better to burn out than to fade away

  10. #20

    Standaard guitarsupplies

    Jawel, nadat je de onderneming kans op verbetering hebt geboden en het probleem blijft bestaan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top