Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 49

Discussie: guitarsupplies

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Smile

    Wat te denken van de afgelopen vakantieperiode?
    Als de personeelsbezetting niet echt hoog is in welk bedrijf dan ook, zal het allemaal wat langer kunnen duren.
    En by the way wat maakt 1 of 2 weken nu uit?
    Heeft men "haast" dan heeft men gewoon te laat besteld wanneer het de andere dag er niet is en men het nodig heeft.
    Zelf ben ik van een oudere generatie die geduld op kan brengen en in deze tijd is het van "vandaag besteld, graag vorige week in huis" wat dus echt niet mogelijk is.
    Om vervolgens iemand de zwarte piet toe te spelen vind ik ook niet helemaal terecht, in wat voor vorm dan ook.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door teunallica Bekijk bericht
    Wat laf om via een forum je ongenoegen te uiten. Dat hoor je te doen bij de webwinkel zelf!
    Stuur gewoon een mailtje, binnen de kortste keren heb je een antwoord.

    Ik ben altijd zeer tevreden geweest met GS. Bestel daar nu al een aantal jaar: snelle leverling, goede correspondentie en scherpe prijzen... Wat wil je nog meer?

    +1


    tientekens
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    706

    Standaard

    Als een firma adverteert met "binnen 24 uur levering" en je moet twee weken wachten mag je wat mij betreft klagen. Natuurlijk zijn er zat mensen bij wie het wel goed gaat, maar dat is volgens mij hier niet de issue. Dan hoef je nooit ergens over te klagen. Ik heb als klant niets te maken met overnames, onderbezetting, enz. Ik wil gewoon dat de beloofde voorwaarden worden nagekomen. Het is niet de bedoeling ik daar dan zelf alsnog weer achteraan moet. De leverancier is de verkopende partij en net als Gus al aangeeft, wat voor moeite is het om even een mailtje te sturen als het om wat voor reden dan ook tegenzit?

    (N.v.d.r.: Ik bestel er zelf regelmatig en heb er ook nooit problemen mee gehad).
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    TS heeft geen recht van klagen, dan had hij de voorwaarden maar goed moeten lezen.
    plus wat ze te zeggen hebben over de al dan niet voorradige onderdelen.

    Het idee dat alles voor iedereen en altijd voor handen moet zijn, is zo'n fout hedendaags beeld ...

    Je kan alles vinden op internet, maar daar moet je soms wat voor zoeken, zeker als je snel iets nodig hebt.

    Ik heb diep respect voor (amateur)bouwers die al sinds de jaren 70 en 80 bezig zijn, die deden dat met een dunne catalogus van een of ander obscure verdeler uit Amerika. Stewmac bestaat al sinds 1968 !!!
    Het bestellen van onderdelen ging per post of in de beste gevallen per fax. Het pakket kwam als je pech had met de boot.

    Het zinnetje: "ik vind dat niet meer kunnen in deze tijd" is zo blasé ...


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 juni 2010
    Locatie
    Neede (Ergens in niemandsland)
    Berichten
    3.569

    Standaard

    Guitarsupplies levert overigens binnen 3 tot 5 werkdagen. Niet binnen 24 uur.

    30 dagen wachten is kosteloos annuleren.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 april 2009
    Locatie
    Oosterwolde FR
    Berichten
    3.969

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door purplejohn Bekijk bericht
    Als een firma adverteert met "binnen 24 uur levering" en je moet twee weken wachten mag je wat mij betreft klagen.
    Natuurlijk heb je gelijk. In dit geval ligt het, wat mij betreft in ieder geval, iets genuanceerder. Het gitaarbouwerswereldje is maar klein. Bijna iedereen kent iedereen. Zo ook met GS. Bijna iedereen kent/kende Dieter, die zelf ook gitaarbouwer is en die GS vanuit zijn hobby heeft opgebouwd. Er waren met GS ook nooit problemen en er was een prima communicatie.
    Dat er nu, na de overname, hier en daar een keer iets mis gaat is heel begrijpelijk. Ik zie dat als startproblemen en ik hoop dat de nieuwe eigenaar dit ook, op korte termijn, weet op te lossen. Een goede naam opbouwen duurt lang. Een goede naam kwijt raken gaat snel.
    Vooralsnog krijgt GS van mij het voordeel van de twijfel, juist omdat het niet zomaar een anonieme webshop is.
    Laatst gewijzigd door Ike57; 25 augustus 2014 om 10:22
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

  7. #37

    Standaard

    Mijn ervaringen zijn ook niet anders dan positief.. En de stapel facturen van GS groeit hier gestaagd, mag ik wel zeggen. Een ideale webshop, waar je zelfs op zondag met een vraag terecht kan en doorgaans binnen een dag verstuurd..
    Godin LGXT-SA, Godin SDXT, ZEN aedlx, Mans Strat (Line6 Variax 300 transplant), Ibanez RS440 dlx, Blade Texas Standard Pro, Fender Squier
    POD XT live, POD XT Pro, Roland GR-55
    Marshall MGFX100


  8. #38

    Standaard

    Het heeft welgeteld 2 dagen geduurd bij mij: donderdag verzonden en zaterdag (!) had ik het al in huis..

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    867

    Standaard

    Dat is heel mooi, maar hoe is het met de topic starter heeft die inmiddels zijn spullen al?



    Met vr gr
    Han

  10. #40
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juni 2010
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    501

    Standaard

    Bij mijn laatste bestelling duurde het ook wat langer, bij navraag bleek er een condensator niet voorradig te zijn.
    Hij bood aan om een duurdere versie ter vervanging te sturen als service, zodat ik snel mijn spullen kreeg.
    Dus de wil is er wel, even navragen en je weet waarom het langer duurt
    Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
    terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top