Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 19 van 19
  1. #11

    Standaard Beste metal versterker

    Er is altijd iets beters te krijgen. Ik zou het ongevraagde advies willen geven om verbetering in je spel te krijgen ipv je spullen.

    Zie mijn alias, had ik de eerste tien jaar van mijn gitaarcarriere gestructureerd geoefend ipv spullen gekocht en verkocht was ik heel wat verder gekomen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Gearjunkie; 21 augustus 2014 om 21:18

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik zou de MT-2 voor de Fender zetten en lekker doorsparen voor als je wat beter bent, en beter weet wat je wil. Nu de Vox kopen is gewoon zonde van je geld.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Probeer op jouw Fender gewoon clean te oefenen, word je zoveel beter van. Uiteindelijk maakt de techniek de man, niet de spullen...... Veel speelplezier!

    Robin.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    MT-2 idd gewoon voor de Fender en gaan. Mijn neefje speelt met een Boss ME25 voor een Fender Champion 110 en daar kom je qua metal een heel eind mee. Later kun je altijd een betere amp kopen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #15

    Standaard

    Ok heel erg bedankt allemaal!!

  6. #16
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kirito Bekijk bericht
    voor zover ik kan zeggen zijn fender versterkers heel clean. er is zowat geen scheur uit te krijgen zonder het volume serieus de hoogte in te jagen, maar als je er zelf een hebt zal je er sowieso wel meer over kunnen vertellen dan ik. het is wel een merk dat over het algemeen goed omgaat met pedalen. vox klinkt veel dikker dan fender. voor het typische vox geluid luister je best even naar de beatles, queen, de kinks en u2. geen idee hoe hij reageert op die mt-2 van je
    Een versterker als de Fender Hot Rod heeft een drive en more drive stand welke schakelbaar is met een pedaal en dat scheurt als een straaljager. Niet echt een metal sound, maar wel erg veel gain.

    De geluiden waar naar wordt gerefereerd in topics als deze komen zelden uit goedkope versterkertjes en goedkope gitaren. Dus als je dat graag wilt wordt het sparen voor dat spul.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #17

    Standaard

    DE VOX is een prima beginners versterker, en de XL is de meer High Gain uitvoering.
    Sowieso zijn die Vox dingen erg leuk voor het geld, maar verwacht geen geluid als je grote helden.
    Dus prima voor wat de TS wil, voor de 80 euro is dit een prima keus.

    Leuk al die adviezen die, of niet over de vraag gaan (meer oefenen) of wijzen naar apparatuur waar de TS geen geld voor heeft.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Persoonlijk denk ik dag Hellgast nu niet meer die vox moet gaan aanschaffen. Die €40 euro kan hij beter opzij leggen en dan door blijven sparen voor een betere versterker als hij wat gevorderd is en in een bandje wil gaan spelen. Tot die tijd zal die Fender versterker met de mt-2 ervoor prima zijn om fatsoenlijk te leren spelen.
    Man ik ben begonnen als metalgitarist met een Vector 30 versterker (echte brol), en daar lukte het als beginnen prima mee. Dan moet het met een cleane amp als zo'n Fender met een mt-2 ervoor toch prima lukken. Zoals ik al eerder poste in dit topic is het gewoon een kwestie van de juiste instellingen en zeker niet te veel gain gebruiken.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 juni 2007
    Locatie
    Planet KiXi
    Berichten
    3.668

    Standaard

    Fendertje, Metalzone, en gaan.
    Gitarist van Delain. Vengeance. Tri-Head.

    www.facebook.com/timosomers

    Timo Somers uses Aristides Guitars & Koch Amps & Dean Markley Strings.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top