Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 16 van 16

Discussie: Stereo Head / Amp

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Voor wat het waard is.
    Ik draai met 2 stuks H&K grandmeister, de fx send kun je door sturen naar de tweede amp return en de effectjes kun je daaruit ook nog eens gebruiken en programmeren.
    Stereo delays zijn goed instel baar zo, geen gehannes met een fx rack en superlicht.

  2. #12

    Standaard

    Het MOET een Buizen amp zijn!!!... mede gezien mijn Overdrive pedalen...

    Kokeleko... Leuk idee ook !!!! ;-)

    Ze maken toch wel mooie amps.... H&K!
    Groovie Guitar Guus

    Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    M-S set van Rivera.... Combo M en S head met extra 2x12..... Zou kunnen...
    Of twee 5 watters en een 20 watt head.... Gekoppeld aan een 4x12 die als M-S is aangesloten. (Zo heb ik een 4x12 bedraad).
    Simpelste is een stereo SS head en een mono buizen center head...

    Stel je neemt een 20 watt head wat naar je zin is... En maakt daarvoor een andere kast..... Waar onder dan 2 eenheden 19" past. Daarin kan dan naar keuze een 2x20 watt SS of buizen (Marshall en Mesa hebben ze gemaakt) en een enkele 19 " effect.... (TC electronics, Eventide eclipse of iets goedkopers.... wat naar je zin is)... EN twee 2x12 cabinetten.... Voila... Het totaal komt dan dik boven de 40 watt uit ...... Zat voor alles ....
    Laatst gewijzigd door muziekschuur; 1 september 2014 om 23:29
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    @kokeloko. wat voor cabs draai je op? interesante wending in het verhaal en eentje die me wel aanspreekt...

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 november 2002
    Locatie
    moppelt
    Berichten
    1.822

    Standaard

    Van alles van 4x12" Eganater tot 1x12" Tubemeister 12" Marshall 1922 of twee TubeTown fender boxjes ook 12".
    Alle cabs met V-30. Hangt er van af hoeveel ruimte er in de bus is. Ook heb ik alle buizen vervangen door JJ's.

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 mei 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.734

    Standaard

    ahhh.. was vergeten dat je een soort verzamelaar was hahaha.. nice. zeker iets om eens te testen. thnx

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top