Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 augustus 2009
    Locatie
    Fryslân
    Berichten
    151

    Standaard 13MM bushings/posts tune o matic

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar 13MM bushings/posts voor mijn Hondo II les paul. Deze gitaar was in dusdanige staat dat ik deze helemaal opnieuw ga finsihen en dergelijke. Daarvoor heb ik de gitaar ontdaan van hardware en finish.

    De bushings/posts die op/in de gitaar zaten waren van dusdanige kwaliteit dat deze niet meer te gebruiken zijn. ook waren deze niet goed passend. ik heb bij verschillende webshops gekeken, mailtjes verstuurd met de vraag of deze onderdelen ook te bestellen zijn, zonder succes.

    nu is mijn vraag. weet iemand waar ik deze onderdelen kan krijgen? ik wil opvullen en boren van de gaten vermijden, plus dat de oude onderdelen niet voldoen aan de eisen.

  2. #2

    Standaard

    Even iemand met een draaibak charteren.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  3. #3

    Standaard

    Komt er dus op neer dat een bushing zoekt van 1/2 duim? Op de tweede lijn van boven vind je er enkele: http://www.guitarpartsresource.com/gbridge_studs.htm
    (was een héél snelle Google zoektocht, wellicht/misschien vind je ze goedkoper/dichter bij de deur na wat langer zoeken?


    Tee.
    Tee.

    Te koop: Continental resonator cone, 9 1/2 inch. Nieuw.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Ik heb nog hardware liggen van een Maya en een Gerrinez Les Paul, misschien dat daar nog wel passende bushings tussen zitten.

    Ik kan er nu alleen even niet bij, morgenavond zal ik ze wel ff checken.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top