Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard Hughes & Kettner Puretone.

    Is dit wat ? Schijnt een ongelofelijk clean te hebben. Kost nieuw rond de 2k , dus mag je er wel iets van verwachten.
    Wie heeft hem of heeft hem geprobeerd?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Puretone niet geprobeerd, wel de Duotone/2x12 cab. Ik vond het clean op de amp vrij spanky met strats en tele's. Ik kreeg dat er ook nauwelijks uitgedraaid. De voicing van de Statesman-serie vind ik aangenamer. Misschien klinkt de Puretone anders dan de Duotone, al werden ze wel in dezelfde tijd op de markt gebracht.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Klinkt niet verkeerd, maar als die amp echt 2K moet kosten, zou ik passen.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik vind hem iets te modern klinken, maar da's een kwestie van smaak.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Probeer ook eens een Peavey Penta.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2006
    Locatie
    South Denmark
    Berichten
    7.756

    Standaard

    Hij is mij aangeboden in een ruildeal , dus kost mij geen 2k.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    De puretone ken ik niet maar in dat filmpje hoor ik gelijk dat steile gruizige midhoog waar Duitse amps een patent op lijken te hebben. Alsof alles moet klinken als een Celestion Vintage.
    Je moet er van houden. Als het voor de handel is.. geen idee wat de concurrenten zijn van zo'n amp.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    De puretone ken ik niet maar in dat filmpje hoor ik gelijk dat steile gruizige midhoog waar Duitse amps een patent op lijken te hebben. Alsof alles moet klinken als een Celestion Vintage.
    Je moet er van houden. Als het voor de handel is.. geen idee wat de concurrenten zijn van zo'n amp.
    Zal een concurrent moeten zijn van de Friedman pink taco, marshall vintage modern, kool en elfring ace, dat soort amps. Allemaal single channels, maar kijk ik naar de prijs dan zou ik de puretone laten staan. Dat midhoog vind ik juist lekker in live situaties en voor geluidsmannetje ideaal voor in de mix. Voor mij alleen Duitse amps, de volgende wordt een engl retro top of combo, 50 watts. Ff doorsparen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top