Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 59
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    heb een bepaalde handicap
    En ... werk je er aan?

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    btw
    lullige in de vergelijking met topsport is alleen dat de meeste bekende topsporters gepakt zijn wegen gebruik van doping
    behalve in sporten waar ze nauwelijks controleren zoals voetbal, tennis, ect


    he wat ben ik weer heerlijk vaag
    Vaag... Toch maar voorzichtig mee zijn. De meeste muzikanten spelen nl. een stuk slechter door hun "doping" En in een aantal gevallen is dat behoorlijk blijvende schade. De comeback van Eelco Gelling, ik heb er een hard hoofd in. Om maar eens een voorbeeld te geven. En het is verder best een aardige kerel, en de touch is er bij vlagen. Maar de oude Gelling van vroeger gaan we denk ik niet meer terughoren. En dat is ontzettend jammer.

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Vaag... Toch maar voorzichtig mee zijn. De meeste muzikanten spelen nl. een stuk slechter door hun "doping" En in een aantal gevallen is dat behoorlijk blijvende schade. De comeback van Eelco Gelling, ik heb er een hard hoofd in. Om maar eens een voorbeeld te geven. En het is verder best een aardige kerel, en de touch is er bij vlagen. Maar de oude Gelling van vroeger gaan we denk ik niet meer terughoren. En dat is ontzettend jammer.
    bij muzikanten denk ik aan meer leden van orkesten die avond aan avond topprestaties moeten leveren en dus bv cortisonen moeten gebruiken
    nee "drugs" zuigen zowel voor muzikanten als topsporters

  4. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En ... werk je er aan?
    niet doen harold
    niet slim

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    Niet doen, Harold.
    Dat is niet slim.
    En waarom is dat niet slim?

  6. #36

    Standaard

    Bedankt voor alle reacties. Hierbij de volgende video: https://www.youtube.com/watch?v=GEHiB6fdB3E

  7. #37

    Standaard

    Voor onze duidelijkheid, wat voor feedback wil je hebben?

  8. #38

    Standaard

    Briljant,
    Niks meer aan doen zou ik zeggen.

    Ik hoor vooral heel veel invloeden van:
    http://youtu.be/5m4ZkEqQrn0

  9. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Voor onze duidelijkheid, wat voor feedback wil je hebben?
    Ik ben niet op zoek naar specifieke feedback. Eenieder is vrij om zijn mening te posten en ik lees het met belangstelling!

  10. #40

    Standaard

    Een stuk beter dan vorige week wel....maar ja,wat wil je; een blauwe gitaar...iedereen klinkt beter op een blauwe gitaar!
    En hoe zit het met het vlog voor de Spaanstaligen onder ons? Niet vergeten hoor!
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top