Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 59
  1. #21

    Standaard

    Ik denk dat ik liever deze filmpjes zie dan jannnus in het echt.
    Wat een gelul zeg, die gozer wil gewoon het e.a op youtube zetten op ZIJN manier, en als dat jou manier niet is kijk je gewoon lekker niet.

  2. #22

    Standaard

    Leuk item.
    Als gloedje nieuwe gitaar-speler ben ik nogal geinteresseerd in de groei van anderen.

    Ben 't eens met de opmerking over de frequentie van posten. Zelf zou ik iets dergelijks per maand of liever per kwartaal posten, dan zijn de vorderingen ook wat duidelijker in beeld te brengen.

    Anyway....super goed worden lijkt me de lat op de juiste hoogte. Wil ik ook. Voor mijzelf vraag ik me alleen af of het ook kan :-) (nouja...ik weet 't eigenlijk wel )

    Ik wacht rustig de volgende aflevering af.

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tunes Bekijk bericht
    Ik denk dat ik liever deze filmpjes zie dan jannnus in het echt.
    Wat een gelul zeg, die gozer wil gewoon het e.a op youtube zetten op ZIJN manier, en als dat jou manier niet is kijk je gewoon lekker niet.
    uhu
    daar heb ik ook last van

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 januari 2009
    Locatie
    Drachten
    Berichten
    1.427

    Standaard

    Man man wat een zure reacties.
    Vind het wel interessant om te zien hoe iemand zich ontwikkeld.

    Daarnaast heb je ook gitaristen die (nog) niet de sterren van de hemel kunnen spelen en toch af en toe iets willen laten horen (zoals ik)
    daar moet toch ook ruimte voor zijn. Plus is de keuze volledig aan jezelf of je het wil beluisteren en commentaar wilt geven.

  5. #25

    Standaard

    Vind het een leuk idee hoor, ik vind het altijd wel fijn om ook lerende gitaristen te horen ipv alleen maar die talenten die even de meest prachtige stukjes wegspelen. Ook erg leuk, maar het werkt ook motiverend om juist die mensen te zien die in hetzelfde schuitje als jij zitten.

    En ook al hoef je niet alles in 1 take goed te hebben, er lijkt me niks mis mee om een stukje 3 of 4 keer te spelen mocht het nog niet lekker lukken en dan de beste pakken. Als je weet dat dingen niet goed zijn, maar je ook weet dat je dat 8 vd 10 keer wel goed kan zou ik dat toch even fixen.

    Maar zoals eerder vermeld inderdaad, iets minder frequent lijkt me wel beter. Zeg elke maand, en speel dan hetzelfde stukje als je de maand daarvoor deed zodat mensen het verschil kunnen horen bijvoorbeeld. (Eventueel in een los filmpje).

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagrim1 Bekijk bericht
    ...
    ... en speel dan hetzelfde stukje als je de maand daarvoor deed zodat mensen het verschil kunnen horen bijvoorbeeld. (Eventueel in een los filmpje).
    Da's een leuke ja.
    Zo wordt het vergelijken een stukje makkelijker.

  7. #27

    Standaard

    @Jannnus
    Plus to whom it concerns

    Iets als dit heb ik al eerder gepost. Dus als dat een beetje alzheimerachtig overkomt? Soit.
    Ik heb een vriendingetje die Olympisch kampioen is. Die is dat niet geworden door teveel te letten op negatieve punten en komma's, die is dat geworden doordat zij door haar omgeving is gesteund.

    Dus niet: sjemig, wat een shit!!!!!
    Maar:
    - wat zijn je sterke punten
    - wat wil je ermee bereiken
    - wat ga je doen als je het hebt bereikt
    - wat ga je doen als blijkt dat je ideaal niet te bereiken valt
    - waarom besteed je zoveel tijd aan je zwakke punten
    - denk je dat je ooit van je zwakke punten een doorslaand succes kunt maken
    - zo ja? Ga daar dan vooral mee door met die zwakke punten
    - zo nee? Stop er dan lekker mee, richt je op wat je leuk en lekker vind
    - zorg dat je realistische doelen stelt
    - zorg dat je naast inspanning voldoende ontspanning hebt
    - weet dat muziek maken topsport is
    - topsport vereist dat je aandacht hebt voor voeding, slaap etc.

    Al die stoere verhalen over seks en drugs en r&r? Ja, dat ook. Maar vooral goed op jezelf passen en op je gezondheid.
    Poesie (iets anders dan poëzie dus), ja daar draait het om, maar eerlijk is eerlijk: het zou toch wel bijzonder zijn als ik daar ook een lijstje voor Zou moeten maken.

    Dus:
    Kijk naar wat je wilt. En wat je wilt bereiken. Leden van Doe Maar werden 'overvallen door het succes' terwijl ze al ergens in de dertig waren. Hoe sneu wil je het hebben.
    En kijk naar wat je wilt doen als je het niet kunt bereiken.
    Afglijden doordat sterdom buiten bereik blijft. Is nog sneuer dan door succes overvallen te worden.

    Kan zo nog een half uurtje doorgaan, maar je ziet wel waarop het uitdraait.
    Ik wens je veel poesie. Daarna ook succes. Maar voor alles: heel veel plezier, want alleen dan pak je die gitaar voor een tweede keer.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #28

    Standaard

    Ik heb een vriendingetje die Olympisch kampioen is
    nu ??
    welke sport ???
    19......

    btw
    als je bv bij kogelstoten geen goede techniek bezit zal je daar toch wat aan moeten doen anders wordt je nooit ol champ
    lijkt me toch zinvol tijd besteden aan je zwakke punten

    en je hebt het over het verband tussen goede muzikanten en bekendheid
    niet echt noodzakelijk
    bv curt konijn geen top zanger en geen top gitarist (in de zin van het muzikantendom)


    maar in principe vertel jij netjes en diplomatiek wat ik de ts ook duidlijk wilde maken

    btw
    lullige in de vergelijking met topsport is alleen dat de meeste bekende topsporters gepakt zijn wegen gebruik van doping
    behalve in sporten waar ze nauwelijks controleren zoals voetbal, tennis, ect


    he wat ben ik weer heerlijk vaag
    Laatst gewijzigd door Jannnus; 19 augustus 2014 om 16:34

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jannnus Bekijk bericht
    bv curt konijn geen top zanger en geen top gitarist (in de zin van het muzikantendom)
    Wie?

    En doe eens wat aan je spelling en grammatica. Mijn dochter van 6 maanden kan beter schrijven dan jij.

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wie?

    En doe eens wat aan je spelling en grammatica. Mijn dochter van 6 maanden kan beter schrijven dan jij.
    heb een bepaalde handicap
    hoop dat je dochter volledig gezond is

    en jiskefet zit niet in je repertoire ???
    sad fok
    Laatst gewijzigd door Jannnus; 19 augustus 2014 om 16:39

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top