Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    Oke, zonde dat ze niet stil zijn bij een hoger volume.
    Is dit bij alle Two rocks zo? Of alleen bij de goedkopere?

    Is de 35W trouwens luid genoeg om er live mee te spelen?? (geen bar gigs maar festivals etc)
    En dan bedoel ik clean luid genoeg. Niet dat je hem helemaal opendraaid en vervormt. want dat moet ik niet hebben

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 januari 2004
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    1.380

    Standaard

    Dat weet ik niet Mennen, ik heb 22 watt model alleen in winkel getest, dus niet echt erg hard kunnen opendraaien. 35 watt is zonder meer genoeg voor festivals, genoeg clean headroom. Probleem in het "niet stil" zijn komt eigenlijk ook doordat heel veel componenten dicht bij elkaar zitten.
    Ik weet niet waar je woont, anders had je mijne uitgebreid kunnen testen voordat je voor jezelf uitmaakt of het iets voor jou wel/niet is.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Volgens mij is cleanreserve nou juist een sterk punt van Two Rock. Gewoon eens testen bij Haar, ook de Crystal-reeks. Prik daarna ook even in op een Toneking Galaxy, die ook lang clean blijft, en een Morgan JS40 (die wat vroeger zal opbreken) als die nog op voorraad is. Ik zag dat de Kelley head is verkocht.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    Dat weet ik niet Mennen, ik heb 22 watt model alleen in winkel getest, dus niet echt erg hard kunnen opendraaien. 35 watt is zonder meer genoeg voor festivals, genoeg clean headroom. Probleem in het "niet stil" zijn komt eigenlijk ook doordat heel veel componenten dicht bij elkaar zitten.
    Ik weet niet waar je woont, anders had je mijne uitgebreid kunnen testen voordat je voor jezelf uitmaakt of het iets voor jou wel/niet is.
    Nu je het zegt, dat klopt zeker. Die hier waren zeker niet de stilsten en daar irriteerde ik me toen fors aan....... de andere Two Rocks die ik gezien heb hadden dat allemaal een beetje......

    Het cleane geluid is gewoon HET geluid van een Dumble. Punt. Het is alleen jammer voor de keuze van de preamp bij Two Rock. Misschien toch een soort van copyright geval dat ze maar een EQ pakken die Dumble al jaren niet meer gebruikt........
    Tijd zat....... toch??

    Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Locatie
    Drenthe
    Berichten
    3.535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    Het cleane geluid is gewoon HET geluid van een Dumble. Punt. Het is alleen jammer voor de keuze van de preamp bij Two Rock. Misschien toch een soort van copyright geval dat ze maar een EQ pakken die Dumble al jaren niet meer gebruikt........
    Welke EQ precies? Meeste Two Rocks die ik heb gezien is gebaseerd op de 100k anode, 1k5 cathode in de preamp. Low Plate dus. Echter ook geen skyliner EQ?
    Te Koop:
    Tc Electronic Nova Dynamics Compressor, Furman PL-8 CE power conditioner, Stevig 6HE flightcase.
    Gevraagd: Delay, Chorus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top