Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1

    Standaard AXE FX II, Kemper Profile Amp of buizenversterker

    Ik heb geen ervaring met de Axe Fx 2 en Kemper Profile amp, ik zoek een amp die zowel goed klinkt in studio als Live, ik heb zelf al eens opzoekingswerk gedaan en voor live zijden ze op verschillende forums dat de Kemper beter geschikt is voor live dan de Axe Fx heeft daar iemand ervaring mee?

    Het voordeel is dat je veelzijdigheid hebt verschillende amp profielen maar waar het echt omgaat is de sound in studio en live, voornamelijk hou ik van een fender clean, Marshall Crunch, en Peavey 5050 & 6050 voor metal.

    Of gewoon een buizenverterker nemen die veelzijdig is en goed klinkt in kleinere ruimtes zoals Rivera Kr7, zou ook geschikt zijn voor Studio en live maar nog niet kunnen uittesten of het veelzijdig genoeg is voor pop, blues, Classic Rock en Metal weet ik niet, er zijn filmpjes te zien op youtube maar het geluid is niet altijd optimaal zoals het echt is, uittesten moet ik zeker doen en zal ik ook eens doen.

    Nu had ik gewoon graag even jullie ervaring geweten, alvast bedankt.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 juli 2004
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    2.359

    Standaard

    De Kemper klinkt erg goed zowel studio als live! Beleving op podium is dan weer een ander verhaal maar met een goede monitor is het te doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top