Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    Nadat ik amp terugkreeg van vervangen lampen mocht ik trouwens direct ermee teruggaan omdat er bij thuiskomst een gekraak uit mijn speakers kwam! Zelfs de klemmen van de eindlampen waren niet goed aangespannen bij de vervanging...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 november 2008
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    8.182

    Standaard

    Je kan best gelijk hebben maar ik vind het toch niet correct om een collega op een forum publiekelijk af te branden. Fouten maken we allemaal maar dat kun je beter onderling oplossen, dat is mijn bescheiden mening. Uitzondering wanneer algemeen bekend is dat met grote regelmaat prutswerk wordt geleverd.

    Vergeet ook niet dat iedere tech verschillend over een oplossing kan denken. Begrijp me niet verkeerd, ik probeer hier niets goed te praten maar er zijn in deze wereld aanzienlijk veel nuance verschillen wat tot een iets ander eindresultaat kan leiden.

  3. #13

    Standaard

    Eens.
    Op dit moment meen ik een relaas te lezen wat verhaalt over eerst alles zelf uitzoeken (zonder te behgrijpen wat het inhoudt), daarna aan je tech gaan vertellen wat hij moet doen en als deze, om watvoor reden dan ook niet jouw stapjes volgt dat via de fabrikant op te gaan lossen. Ga dan direct naar die fabrikant en blijf er.

    Ik zou hier een naam kunnen opnoemen van een persoon waarvan ik weet dat er Nederland-wijd meteen meerdere (amp)-techs en wereldwijd onderdelensuppliers gaan kreunen van frustratie. Eerst moet jij de klus doen en daarna krijg je eindeloos doorgezever over wat er anders had gemoeten, niet klopt, radicaal verkeerd is... etc.

    Maar dat doe ik ook niet
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 maart 2010
    Locatie
    sirjansland
    Berichten
    1.553

    Standaard

    ik krijg het idee dat de helft uit de duim gezogen wordt... maar dat zal wel aan mij liggen
    enfin.. succes met zoeken/vinden

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 augustus 2005
    Locatie
    Flanders Fields
    Berichten
    2.008

    Standaard

    Beter laat dan nooit: http://www.bramgringhuis.com/. Toevallig gevonden, geen persoonlijke ervaring.
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top