Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11

    Standaard

    @fusion: Dank, leuk om te horen!

    @jannus: Eh...één van de beroerdtse bassisten van de vorige eeuw,heroine-verslaafd die als klap op de vuurpijl zijn vriendinnetje vermoorde....en bovendien niet zo'n heel beste film...
    Nee, ik begrijp niet echt wat je bedoelt.


    ( trouwens wel een grappig stukje uit die film...Sidney zit voor het eerst bij zijn schoonouders op bezoek en schoonpapa vraagt wat zijn toekomstplannen zoal zijn....waarop S. antwoord dat ze eerst naar de methadonbus gaan en dan verder wel zullen zien.
    Echt wat de gemiddelde schoonvader van z,n nieuwe schoonzoon wil horen. )
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  2. #12

    Standaard

    ik begrijp het dat jij het niet begrijpt ,want anders had je dit liedje niet gemaakt en zeker niet opgenomen en het punk "rock' genoemd
    over hilarische momenten uit die die film gesproken

  3. #13

    Standaard

    Tis dus toch een cover begrijp ik.
    Laatst gewijzigd door zoldergitarist; 5 augustus 2014 om 09:10

  4. #14

    Standaard

    Nee nee...is geen cover. Eigen werk....hebben ze zoveel van dat er geen covers nodig zijn.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  5. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Nee nee...is geen cover. Eigen werk....hebben ze zoveel van dat er geen covers nodig zijn.
    Knap werk !

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top