Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 23 van 23
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.002

    Standaard

    Afrika, zo das niet om de hoek zeg! Blij dat ik je even met wat Westerse metal om de oren kon smijten!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.002

    Standaard

    Valt t op hoe ik met de slaggitaar rommel als er partijen bijkomen? Hebben mensen daar tips voor?? Vooral als er nog meer distortion partijen bijkomen gaat t oversturen en kraken, wat doe ik fout?? Te veel maximizer?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 januari 2010
    Locatie
    Zuid-Holland
    Berichten
    1.889

    Standaard

    Mij is dat niet opgevallen. Eventueel zou je i.p.v. op 0 dB te normaliseren dat op -0,5 dB kunnen doen. Dan zou ik niet weten hoe het zou kunnen clippen/oversturen. Ik hecht ook niet zoveel waarde aan een geünificeerd geluid trouwens. Misschien iets om aan te denken als/zodra() de platenmaatschappij belt.

    De snare bevalt me beter dan vorige keren. Kan gewenning zijn, of aanpassing door jou, dat weet ik niet. Sowieso fijn .

    Leuk idee zou zijn om het nummer ongeveer te eindigen met de sound zoals het nu eindigt! Een lekker midi-afsluiting. Teruggrijpend op die intentie-clash. Ik zeg maar wat.

    Klein puntje: op 0.38-0.42 zit volgens mij links een vreemd stukje "extra" drum. Dat maakt het wel intenser, maar ook beetje rommelig.

    Nu afmaken dit lied! Je kan wel blijven sleutelen en uitbreiden. Ik vind het erg mooi zoals het nu is. Gevarieerd, eigenzinnig, technisch bruut en sferisch.

    Loeters,

    Merijn












    Te veel maximizer?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top