Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 50
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Op de J45 van een maat van me (die overigens verder top is afgesteld), ook gekletter van voor tot achteren. En de ball ends zijn eigenlijk te dik.
    Paradox?.............................
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muziekschuur Bekijk bericht
    Paradox?.............................
    nee hoor. Hij is nu weer terug bij Elixir. Echt een wereld van verschil!
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 april 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    135

    Standaard

    Ik ben zojuist overgestapt op mijn Taylor 716 van Elixir naar Martin SP, en ik moet je zeggen dat die Martin snaren toch fijner vind klinken.
    Daarnaast; als je snaren kletteren bij een 'te lage spanning van de martin snaren' zou je natuurlijk kunnen overwegen om er een iets dikker setje op te leggen of om je speelstijl aan te passen.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XTZ Bekijk bericht
    Ik ben zojuist overgestapt op mijn Taylor 716 van Elixir naar Martin SP, en ik moet je zeggen dat die Martin snaren toch fijner vind klinken.
    Daarnaast; als je snaren kletteren bij een 'te lage spanning van de martin snaren' zou je natuurlijk kunnen overwegen om er een iets dikker setje op te leggen of om je speelstijl aan te passen.
    Voor mij is er geen probleem. Ik gebruik ze gewoon niet (elixir ook niet trouwens).
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 mei 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    14.669

    Standaard

    Wat een ontzettend gave gitaar dit! Ik ben zelf ook een beetje een zwak aan het ontwikkelen voor een Gibson akoestische gitaar en dan met name die heerlijke J-modellen. Pas de nieuwe J-15 bespeeld en die klonk erg mooi! Had wel een beetje een dunne hals, maar daar kun je aan wennen denk ik. Maar ik moet dus ook maar eens Marktplaats in de gaten houden geloof ik! Hoe klinkt de elektronica die er in zit?

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Wat een ontzettend gave gitaar dit! Ik ben zelf ook een beetje een zwak aan het ontwikkelen voor een Gibson akoestische gitaar en dan met name die heerlijke J-modellen. Pas de nieuwe J-15 bespeeld en die klonk erg mooi! Had wel een beetje een dunne hals, maar daar kun je aan wennen denk ik. Maar ik moet dus ook maar eens Marktplaats in de gaten houden geloof ik! Hoe klinkt de elektronica die er in zit?
    Voor een piezo klinkt de LR Baggs alleraardigst. Niet top, maar goed genoeg. Speel toch voornamelijk akoestisch en onversterkt (thuis op de bank) en die keer dat ik moet doorversterken is het echt meer dan prima! Nog steeds erg blij met de J! Komen op marktplaats ook maar zelden voorbij, omdat ze nog niet zo oud zijn (en erg goed!).
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 juli 2003
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    579

    Standaard

    J-45, ook zeker eens proberen!

    goedkope contrabass gezocht!!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 juli 2004
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    10.661

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodoweirdo Bekijk bericht
    J-45, ook zeker eens proberen!

    Oke, zal ze eens opzoeken! Heb nog wat D'Addario's liggen die ik eerst op maak. Daarna weer eens rondkijken.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Prachtige gitaar!!! Gefeliciteerd.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 oktober 2008
    Locatie
    Blue Ridge Mountains
    Berichten
    3.033

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    3 weken verder klinken de D'Addario's toch wel zeer prima op de Gibby! Hou het voorlopig hierbij denk ik!
    Kan ik me wat bij voorstellen.
    Op mijn J-45 heb ik EJ-13 zitten en die klinken heel lekker.

    Misschien doe ik er nog wel eens EXP-13 op.
    Mandoline, de andere gitaar (D-28 ) en dobro zijn heel lang tevreden met EXP's, ze klinken identiek aan de niet gecoate versies, met het verschil dat ze die klank zeker 3x zo lang vasthouden.
    Met een prijs die ongeveer 2x zo hoog ligt, speel ik dus 50% langer voor het zelfde geld.
    Alleen op banjo ben ik niet blij met coating, dus die is het goedkoopste uit. Maar na een week of 4 wel 'op'.
    Laatst gewijzigd door RB-1; 1 november 2014 om 01:48
    Er groeit zelfs Bluegrass in mijn voortuin.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top